2016. július 12., kedd

X-Epil gyantázószett tesztelése


Nyáron az egyik legideálisabb téma a szőrtelenítés. 
Még karácsonyra kaptam ezt a gyantázókészletet, aminek nagyon örültem - már régóta szemezgettem vele, de valamiért sosem jutottam el a megvásárlásáig. 
Egyébként 5-6 ezer forint, szerintem nem vészes ár érte, végülis egyszer kell csak megvenni. 

Első gondolatom az volt, hogy elég kicsi gyantát lehet csak bele tenni, így sűrűbben kell majd patronra költenem. Azóta akciósan vettem bele újat, de még a szetthez adottat se kellett felhasználnom, egészen mostanáig. Nem mondanám, hogy heti használat mellett hónapokat bírja az 50 ml-s tégely, mert én főleg epilálok, de egy 2-3 hetes használat mellett több hónapig kitartott nálam - így az első patron most fog kifogyni, épp csak az alján van egy kevés gyanta. 
A mikrós verziónál a tégely alján maradt gyantát sajnos sosem tudtam rendesen kiszedni, felmelegíteni. Ezzel a megoldással viszont egyenletesen folyik a gyanta és folyamatosan melegen tartja a patront
Érdemes fél óra, 20 perccel korábban legalább gyantázás előtt bedugni, hogy rendesen átmelegedjen, de ez rá is van írva. Sajnos a mikrós verzió gyorsabb, viszont többet kell utána melegíteni, mert hamar kihűl - így viszont csak az elején kell várni vele. 
A melegítő végig melegíti a gyantát, így szép egyenletesen lehet használni és nem fog túlmelegedni, vagy hasonlók. 
Nálam már fordult elő olyan, hogy a mikróba túlmelegítettem és az egész gyanta kifolyt, aztán jó sokáig vakargathattam. :D 

Így összehasonlítva a kettőt csak ajánlani tudom, szerintem megéri
Lényegesen megkönnyíti a gyantázást és az arra szánt időt.  :)
Egyetlen hátránya az, ha valakinek utolsó pillanatba jut eszébe a gyantázás, vagy nem ér rá már várni fél órákat. Az elején velem is előfordult, de szerintem meg lehet szokni. 


"Ez az ergonómikusan formatervezett gyantázókészülék kis helyet foglal, így ideálisan alkalmazható utazáskor is. A gyantapatront használatkor a gyanta melegítő készülékből nem kell kivenni, így az védi a kezet a forró patrontól, illetve a patronban lévõ gyantát hosszan melegen tartja.

  • Gyantamelegítő készülék állvánnyal  
  • Aloe Vera-val dúsított gyantapatron (2 db) (50 ml)  
  • Lehúzó textilia  
  • Oktató kézikönyv  "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések