2016. július 6., szerda

Garnier Skin Naturals 3in1 micellás víz teszt


Sajnos nálam a nyár mindig össze-vissza rohangálással kezdődik. Ilyenkor hazalátogatunk, kirándulunk, nyaralunk, stb...
Úgyhogy ahogy befejeződtek a vizsgák már el is kezdtünk pakolászni és indultunk tovább. :)
Ezért maradt el jó pár bejegyzés, amiket már régóta terveztem, így most kezdem el pótolgatni őket.
Először is a Garnier kétfázisú micellás vízén a sor:
"Kétfázisú micellás víz a Garniertől az olaj erejével
Micellákkal, sminklemosó olajokkal a kétfázisú micellás víz segít eltávolítani a sminket, a szennyeződéseket és megnyugtatja az arcbőrt. Eltávolítja a tartós sminket és nem hagy olajos réteget bőrön. Bőrgyógyászati és szemorvosi felügyelet mellett tesztelt."

Az első micellás vizem L'oreal P. terméke volt, amellyel nagyon meg voltam elégedve. 
Ezt a terméket még kuponnapok alkalmával szereztem be, jókat olvastam róla Krémmánián, így gondoltam kipróbálok valami újat.

400 ml-s kiszerelésben lehet kapni, a  flakon egyszerű, átlátszó, felirattal ellátott. 
Az ára 1600 Ft körül van, de mostanában sokszor láttam leárazva, vagy kuponnal olcsóbban is be lehet szerezni. : ) 
Egy flakon szerintem nagyon sokáig elég, vattakoronggal szoktam áttörölgetni az arcomat vele. Én kis mennyiséget viszek fel, viszont vigyázni kell vele, mert könnyű sokkal többet ráborítani a vattára, mint amennyi kellene. :D 

Az elején kételkedtem az "olaj" miatt, de mégsem lett zsíros tőle az arcom. 
Már 3 hete ezt használom, így a meleg időben is volt alkalmam letesztelni. 
A sminket, szennyeződéseket nagyon jól eltávolítja, nem hagy zsíros érzetet. Nekem az illata nagyon tetszik, kellemes. A kipirult bőrt megnyugtatja. Mióta használom kevesebb mitesszerem és pattanásom van, nekem bevált. : ) 10/10  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések