2016. július 22., péntek

Eveline Slim Extreme 4D karcsúsító és formázó szérum tesztelése


Nem tudom tudjátok-e, de kb 1-2 éve már rendszeresen edzek ( kisebb-nagyobb kihagyásokkal, amit próbálok leszűkíteni). Még 1 hónapja Krémmániát lapozgatva láttam a frissen hozzászólásoknál ezt a terméket, egészen addig nem is gondolkoztam rajta, hogy ilyen módot is kipróbáljak a helyes táplálkozás és az edzés/futás mellett. Azért ennyi idő után sem tartozik a kedvenceim közé a sport, gondoltam egy kis krém nem fog megártani. :D Hátha jobb eredményt érhetek el, persze csodát nem vártam tőle, mert elég szkeptikus vagyok. 
Így viszont legalább erről is megszülethetett ez a kis bejegyzés. :)

"24 karátos arany, biohyaluron Slim Complex összetevő, japán páfrányfenyő  kivonat - láthatóan csökkenti a cellulitot. Az arany szérum gyengéd réteget hagy a bőrön - kivilágosít és kisimít - enyhe arany csillogással. Lipocell- Slim karcsúsító és formázó hatású. Az argán olaj hatékonyan csökkenti a narancsbőrt. A, E, F vitaminok komplexe mélyen táplál, hidratál és felerősít. 
Használat: naponta kétszer kör-körös mozdulatokkal kis mennyiségű krémet masszírozzon az érintett testrészekre. Az alkalmazás során tapasztalt kellemes, hűsítő érzés garancia a szérum azonnali működésére. Az első eredmények 3-4 hét rendszeres használat után vehetők észre. "

Én a leírás alapján használtam, annyi plusszal, hogy edzés előtt fél órával kentem be, aztán jöhetett a mozgás. Már a kenésnél is érezhető a hűsítő, bizsergető érzés, ami jó sokáig megmarad. Van, hogy edzés közben is érződött.
A bőröm utána valóban csillogott, viszont ez tusolással könnyen lemosható.
Mások írtak olyat, hogy ha többet kentek fel nagyon bizsergett meg csípett, nekem ilyen tapasztalatom nem volt a termékkel - tetszett, hogy hűsít. 
Az illata nem olyan erős, mint amilyenre számítottam - mentolos, de azon kívül valamilyen érdekes más illatot is lehet érezni, ami kellemes. :) Bár engem a nagyon mentolos szagok se szoktak zavarni.

Először Helia-D krémjét akartam elhozni, viszont ennek a krémnek megtetszett a külseje és az ára is barátságosabb volt + le volt árazva. 1000-1700 Ft körül lehet megtalálni a Rossmannban.
Ezelőtt én még nem találkoztam ezzel a márkával, viszont nagyon  megtetszett, úgyhogy más típusú termékeit is ki fogom próbálni. 

A hatása edzés mellett látszik, talán tényleg segít gyorsabban eltüntetni a felesleges narancsbőrt, de mozgás nélkül szerintem nem olyan intenzív hatást érhetünk el vele. 
Bemelegítő krémnek egyébként jó és így talán az ember jobban kedvet kap a mozgáshoz is, még ha nem is használ a krém. :D
Újravenni ezt a krémet nem hinném, hogy fogom, viszont más fajtát még lehet kipróbálok. 
A krém egyébként hamar beszívódik, valóban kis mennyiség is bőven elég, egy 5-10 perc várakozás után nyugodtan rá lehet húzni a ruhát, nem hagy nyomot, még a csillogás sem látszik meg. 
A bőrömet nem szárította ki, sőt még táplálta is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések