2016. július 15., péntek

Aussie Mega sampon tesztelése


"Az ausztrál kengurumancs-virág kivonatot tartalmazó sampon könnyen kiöblíthető, így nem rakódik le a hajszálakra és életteli, ragyogó hajat hagy maga után. " 

Már hosszú idő óta nem csalódtam ekkorát egy samponban.
Több blogon láttam erről a samponról leírásokat - főleg arról, hogy mennyire jó sampon, így gondoltam kipróbálom én is,hátha nekem is beválik.
 Előtte ezt a márkát nem ismertem - mindig a megszokottat választottam. A bejegyzéseket még télen olvastam, de akkor pont jól bevásároltam samponokból. Viszont most a Balatonra utaztunk és nem pakoltam be sampont, így valami újat akartam kipróbálni.
Megakadt a szemem ezen a samponon - emlékeztem rá, hogy már rég felírtam a listámra.
A "mega" verzióját választottam, ami azt jelenti, hogy mindennapos használatra alkalmas.
Nyáron sajnos rosszul viselem a meleget és vele együtt a hajam is. :D Ezért gondoltam jó választás lesz ez a mindennapos sampon, természetesen nem mosom mindennap a hajam, csak ha muszáj.

Az első használatnál észrevettem, hogy nem habzik olyan jól és valahogy mosásnál sem éreztem tisztábbnak a hajam tőle.
Hajszárítás után pedig nehezen tudtam kifésülni a hajam, amikor pedig sikerült észrevettem, hogy nagyon sok hajszál maradt a kefén. Napközben többszöri átfésülésnél is sokkal több szál a kezemben maradt, mint egyébként.
Ennek ellenére folytattam a használatát, de nem lett jobb a helyzet (szerencsére rosszabb se).
Továbbra is nagyon nehéz volt kifésülni - ami egyébként nem jellemző a hajamra, hogy jól összegubancolódik.
Másnapra pedig lelapult és fakó lett, nem igazán tudtam vele mit kezdeni.
 Így 3-4 hét tesztelés után feladtam és továbbadtam, kíváncsi vagyok más véleményére is erről a termékről.
Ma GlissKur samponnal mostam a hajam és már első használat után könnyebb volt kifésülni, sokkal szebb és puhább lett a hajam. :)
Egyébként sajnálom, mert az illata nagyon kellemes, talán ez volt a legjobb illatú samponom eddig.
Az ára 1400 Ft körül van, ami nekem nem érte meg, egyébként nem egy vészes ár érte.
Utólag krémmánián is olvasgattam véleményeket és többet is találtam ugyanezekkel a problémákkal, ami nekem volt.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem pont ez a kedvenc samponom. Dajnálom, hogy neked nem vált be.

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem jött be, pedig minden ismerősöm teljesen oda van érte :(

    VálaszTörlés
  3. En a direkt szaraz hajra valo miracle samponjat probaltam, de ugyanigy semmi eredmeny. Sot, sokkal szarazabb lett tole a hajam. Egyeduli jo pontja a finom ragogumiillat.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! :) Én is sajnálom, hogy nem vált be.:/ Az illata valóban szuper, kár hogy más pozitív dolgot nem tudok mondani róla.

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések