2016. július 10., vasárnap

Alverde arckrém tesztek


Már korábban írtam róla, hogy sokat utazunk, ezért van ami már nem férne bele a táskáimba.
Így például a kozmetikai termékekből a Balatonon is tartok párat. Ilyen ez a két arckrém is, amit karácsonyra kaptam - azóta volt alkalmam letesztelni őket. :)

Alverde beauty&frutity mattító nappali arckrém:
Már a téli szünetben rájöttem, hogy a mattító hatása tényleg működik. Alapjába véve kicsit zsíros bőröm van, ezért is örültem ennek a krémnek. Én a boltokba külön mattító arckrémet nem nagyon vettem még észre, de ezentúl jobban odafigyelek majd. A mattító hatása pedig nem csak télen, de nyáron is működik nálam ( legalábbis eddig).
Az illata viszont nem túl kellemes - alma és lime.  Nagyon szeretem a gyümölcs illatú termékeket, de ez valahogy nem nyerte el a tetszésem, túl erős, viszont felkenés után már nem érződik.
A krém állaga szerintem kicsit folyós, de hamar beszívódik és jól hidratál.
Az illatán kívül nem tudok róla rosszat mondani. Az ára sem rossz,  50ml - 900 Ft.

Alverde éjszakai arckrém vadrózsa kivonattal: 
Nem tudom, ezek az Alverde termékek nem nyerték el igazán a tetszésem az illatuk miatt.
Ez a virág illatú arckrém se tetszik, pedig én nagyon szeretem az illatos terméket, de ezekben úgy látszik van valami fura. :D Mint az almás társánál, ennél is csak felkenéskor érezni azt a borzalmas illatot - utána hamar elillan.
A krém állaga jó, hamar felszívódik és jól hidratál. Nem lesz reggelre zsírós érzet az arcomon.
Az illatán kívül nincs semmi bajom vele, de nem fogom újravásárolni őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések