2016. június 1., szerda

Szurovecz Kitti - Fényemberek



A napokban volt időm kivégezni a Fényemberek harmadik, egyben utolsó kötetét.
Az első két kötetet szívesen olvastam el, megfogott ez az új világ, a szereplőket megkedveltem.
Olvastam pár kritikát a könyvekről és meglepő módon mindenki a 2. kötet mondta a legrosszabbnak, hát nekem az volt a kedvencem. Tetszett az időutazós rész, megismerkedhettünk egy másik Amphibiával, akit talán jobban megkedveltem a történet végére.
Kicsit az utolsó kötetről: 
Erről tudok a legtöbbet beszélni, mert a másik kettőt régebben olvastam ki.
Az elgondolás tetszett, feléledek a sáremberek, vagyis zombik és ellepik a világot. Mondjuk nekem ez a zombis rész kicsit a Walking Dead sorozatokra hajaz - bár nekem azok is nagy kedvenceim. 
A hőseink ezt próbálják megállítani, sőt még a pokol szolgái is a segítségükre sietnek.
A zombis részbe szerintem még jobban bele kellett volna mélyedni, nagyon gyorsan történt minden.
Damian, a sötétetek ura viszont megsemmisül, amit kicsit még sajnáltam is, a végén egészen megkedveltem a figurát. Innen már lehetett sejteni ki veszi át a stafétabotot.
Sőt nekem az egész könyv olyan kiszámítható volt, nem találtam meg benne sok izgalmat. Ott van például a  sötétek és fényesek könyvéből olvasott szöveg, hogy 3 ember tudja csak megállítani a katasztrófát. Ezen sem kellett túl sokat törni a fejem. : ) Adam felbukkanása volt az egyetlen érdekes dolog, az ő megjelenésére nem számítottam, egész aranyos kis srác.
Amikor Jane szemszögéből olvashattam a történetet, az a legunalmasabb rész. Christ ebbe a részbe az írónő nem igazán vonta be, elég kevés szerep jut neki.
Linettet és Mattet viszont nagyon megkedveltem. Igazából már nagyon szerettem volna a végére érni, a befejezése annyiból jó, hogy van " x évvel később". Egyébként az sem fogott meg annyira. Sajnos valahogy lapos lett a történet.
A végéből még hiányoltam Roxi és Matt  "x évvel későbbi" történetét.

Borító: 10/9 A történettel ellentétben a borító nagyon tetszik, már többször részleteztem, hogy nekem a könyvek borítója is nagyon fontos. Ezt nézem meg először, aztán a történet leírását, volt már olyan könyv amit azért nem olvastam el elsőre, mert nem fogott meg a borítója. 
Tartalom: 10/4
Kedvenc szereplő: Matt, Roxi, Linette
Nem kedvelt szereplő: Jane?!
Kedvenc rész: Linette szemszögéből olvasottak

Összegezve nem volt rossz, de olvastam már ennél sokkal izgalmasabb könyveket.
Ennek ellenére örülök, hogy sikerült befejeznem ezt a trilógiát. : )

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések