2016. június 20., hétfő

Elhasznált termékek - június


Az elmúlt hetek "elfogytak" termékeit hoztam el ma nektek. 
Nem szeretem az elhasznált flakonokat gyűjtögetni, én inkább rögtön ki dobom őket. Így több szeletre vágtam. : )

Az első képen levő termékek:

Én már több éve a Taft hajlakkokat használom, amivel az a problémám, hogy egy idő után beragad, ezért váltottam a Balea hajlakkjára. Mindig  a legerősebb lakkot szoktam választani, mert még az se mindig tartja meg a hajamat. 
Egyszer volt egy kicsit drágább kategóriájú lakkom, aminek ráadásul eper illata volt, ami nagyon finom volt - attól sem lett tartósabb a hajam, ezért több magasabb árkategóriák között nem kísérleteztem. Sajnálattal tapasztaltam, hogy ennek a lakknak is ugyanúgy beszárad a spray része. Szerintem ez majdnem mindegyik hajlakknál így van, szóval fújás után letörölgetem, de még így is ragacsos marad. Egyébként tartósságára nem rossz.

Rexona dezodorból még egy kicsi van, de nem akartam a legközelebbi ilyen bejegyzésre hagyni. Éjjelre szoktam használni, már régóta megvan, itt olvashattok róla véleményt bővebben. Illata szuper, de van ennél jobb izzadsággátlóm is. 

Borotalco izzadásgátló a kedvencem, amint elfogy a többi izzadsággátlóm biztos ilyet fogok vásárolni! Itt bővebben.

Dusch Das termékekről is írtam már a blogon, azóta se változott a véleményem, az illata nagyon kellemes, tartóssága sem rossz, de ha az előzővel mérjük össze, hát a Borotalco a nyerő. 

A végére marad egy Isana tusfürdő, amit még Glamour-napokon vásároltam, még ezelőtt sosem vettem ilyen márkájú terméket. Szerintem ez az egyik legolcsóbb tusfürdő, amit még szívesen megveszek, nem vizezett, jól habzik, olíva illatú. Igazából tusfürdő-tusfürdő. :)

Balea krémszappan: már jó régóta megvan, az illata nagyon finom, vettem már bele utántöltőt, mert a flakon szerintem nagyon aranyos és jól mutat a fürdőszobában. :)


A második képen csak két termék szerepel:

Palmolive termékeit nem szoktam vásárolni, de kedvezménnyel gondoltam kipróbálom. A tusfürdője jól habzik, nem vizezett, krémes állagú és fantasztikus illata van! Ezentúl biztos több ilyen márkájú termékkel fogok találkozni. : )

Az Elseve hajpakolás az egyik kedvencem, már nem is tudom mikor vettem, nagyon sokáig kitartott, az ára 1500 körül van, ami szerintem nem sok. Én hetente-kéthetente szoktam egyszer használni, 10-20 percig a hajamon hagyom majd lemosom, már az első kezelés után is érezhetően lágy és selymes lesz a hajam. Az illatát pedig egész nap érzem. Itt még többet róla.


Jar termékekkel szeretném zárni a bejegyzést: ezek a termékek az első dm háztartási dobozból valók, aminek azóta is nagyon örülök. 
A kép még elég régi, azóta a mosogatószer is elfogyott nem csak a tabletta. így gondoltam hozzácsatolom a mostani bejegyzéshez. 
Mindig a 100-200 Ft körüli mosogatószert szoktam megvenni, gondoltam nagy különbség nem lehet közöttük, de tévedtem. :D Nagyon kis mennyiség elég belőle és rettentő jól habzik, nem kell telenyomni a szivacsot a mosogatószerrel. A legzsírosabb szennyeződéseket is nagyon könnyen eltávolítja. 
Lehet, hogy a névtelen mosószerek olcsók, viszont sokkal többet kell belőle elhasználni, így ezentúl biztos jobban elgondolkozom a mosogatószer választásnál. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések