2016. június 9., csütörtök

Éjszakai - nappali arckrém tesztek

A mostani bejegyzésben meg szeretném mutatni a mindennapos arcápolásomhoz tartozó krémeimet.
Nagyon fontos az arc megfelelő ápolása, ezért az ehhez megfelelő krémet kell választani.
A választás során besorolhatod az arcodat: száraz, zsíros, félzsíros, pattanásos, mitesszeres és egyéb kategóriákba. Vannak olyan krémek is, amely korhoz kötöttek, így könnyebben megtalálhatod a neked megfelelőt. Elsőre nem biztos, hogy mindenki eltalálja a hozzá illőt, de ha például jobban szárad, vagy jobban zsírosodik a bőr - érdemes abbahagyni a krémezést. : )
Régebben sima testápolót használtam az arcomra is, nem értettem minek ennyi fajta krém. :D Aztán amikor megvettem az első nappali/éjszakai kombómat érezhető volt a különbség. Az első ami feltűnt az állagbeli különbség, nem csak a testápoló és az arckrém között, hanem a magában az éjszakai - nappali krémek között is nagyon más az állag.
Az éjszakai krémek könnyedebbek, a nappali krémek nehezebbek, legalábbis amiket eddig próbáltam így volt :)



Ezt a két csodát Glamour-napokon vásároltam meg kedvező áron.
Érdekes, a Garnier testápolók terén nem tartozik a kedvenc márkáim közé, viszont a micellás víz és az éjszakai krém nagyon meggyőzőtt.
Az illata kellemes, a termék alkoholt nem tartalmaz, így nem szárítja ki a bőröm. Reggelre üdének, frissnek érzem az arcom. Az állaga nagyon kellemes, könnyű vele dolgozni, hamar beszívódik és nem zsírosítja a bőrt! Az ára sem volt vészes, 1000 Ft körül volt, így kuponnal.
Ez egy 50 ml-s kiszerelés, általában az arckrémeket ekkora tégelyekben lehet kapni, de nálam 3 hónapot is elmegy akár egy ilyen kis tégely, pedig rendszeresen használom.

"A Garnier Essentials teljes körű hidratáló megoldást nyújt a bőr éjszakai regenerálódásáért. Hidratáló multi aktív formulája segíti a regenerálódást, óvja a bőrt és optimális hidratáltságot biztosít ébredéskor. Teljes körű ápolást és komfort érzetet nyújt minden bőrtípus számára. Egyesíti a nyugtató hatású jázmin kivonatot, a hidratáló glicerint és a védelmet nyújtó E-vitamint a hidratált és bársonyos bőrért."

Jimjams beauty termékekkel ez előtt még sosem volt dolgom, de nagyon megszerettem a krém által a márkát. Amikor megláttam, hogy van ilyen kupon már jóval Glamour-napok előtt szétnéztem a termékek között, igazából ebből akartam éjszakai krémet is vásárolni, de aznap egy szemet se találtam, így esett a választásom a Garnierre.
A krémet könnyű felvinni, illata engem uborkára emlékeztet, egyébként nem rossz, olyan frissesség érzetet ad. Az illat hamar elpárolog, a krém gyorsan beszívódik. Nekem nagyon ki szokott száradni az orrom körül a bőr, amióta ezt használom ilyen problémám nincs. Az én bőrömet nem zsírosítja, vitaminokat tartalmaz, és UV szűrőt is. Nekem bevált, biztos kipróbálom még a márka több termékét is.

"Hidratáló krém liposzómába zárt A-, C-, E- vitaminokkal. Aloe vera tartalmánál fogva fokozza a bőr nedvességtartalmát, és feltölti az apró ráncokat, a benne lévő gingko biloba pedig segíti a hatóanyagok felszívódását. Az értékes jojobaolaj és shoera vaj védi a bőrt a kiszáradástól és megelőzi a ráncok kialakulását.  UV szűrőt tartalmaz, így segítve a bőr védelmét a káros UV sugarak ellen. (Használata nem helyettesíti a napozókrémek használatát.)"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések