2016. június 3., péntek

Borotalco izzadásgátló dezodor teszt


Joy-napokon volt szerencsém megkapni ezt a kis dezodormintát. Azóta ez lett a kedvenc izzadásgátlóm. Kicsi így a táskámban is elfér, bárhová magammal vihetem. :)
Olaszországból származik, drogériákban már nálunk is lehet kapni. A leírás alapján már 1878 óta piacon van a termék, Magyarországra nem rég érkezett - én eddig nem nagyon láttam a terméket a boltokban. Viszont miután a kezembe nyomták, minden drogériában ezt látom. :D
Abban különbözik a többi dezodortól, hogy mikrotalkumot tartalmaz, ami az egyik legtisztább természetes ásvány a világon, ezáltal nyugtatja, frissíti és puhává varázsolja a bőrt.
Egyébként egy nagyon kellemes illatú termék, ami sokáig érződik. Az izzadásgátló hatását azóta tesztelem és eddig nagyon jól szerepel!
Az ára sem vészes, ha jól emlékszem 800 Ft körül mozog.
A márka a spray verzión kívül készít még golyós dezodort, hintőport, stiftet.
A termék alkoholt nem tartalmaz, ezért epilálás után is rögtön befújhatom vele magam, egyszer sem csípte ki - ezt nagyon kevés izzadásgátlóról lehet elmondani! (legalábbis az én tapasztalataim szerint)

A flakon nagyon egyszerű, kicsit régimódi, én jobban szeretem a színes, vidám külsőket.
A neve is elég fura nekem, de ezen kívül rosszat nem tudok mondani a termékről.
Biztos vagyok benne, hogy amint elfogy veszek még belőle!

10/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések