2016. június 11., szombat

Ajakápoló golyók : )



Ma egy "névtelen" ajakápolót hoztam el nektek, én ajándékba kaptam még februárba, azóta rájöttem, hogy a Kik üzletben lehet kapni ilyeneket. Ezelőtt még sosem vettem abból az üzletből kozmetikai terméket. 
Azóta folyamatosan használom ezeket a kis golyócskákat és eddig ezek a legjobb ajakápolóim! :) 
Mind más-más gyümölcsös illatú, eddig nekem egy narancssárga fogyott el, ami narancs illatú volt. Az illatuk egyébként sokáig megmarad, nagyon kellemes. : ) 
Este bekentem vele a szám, reggelre pedig puha és selymes lesz. Ha elfogynak biztos veszek még belőlük, ami nem mostanában lesz, nagyon sokáig kitart rendszeres használat mellett is.
Az egyetlen problémám vele, hogy nem árulják színezett verzióban. 


A kinézete az EOS ajakápolóra emlékeztet, csak ez sokkal kisebb - az ára is jóval kedvezőbb.
Egy csomagolásban két darab található, pontos nevüket nem tudom megmondani, a papírcsomagolást még akkor kidobtam.
Szóval aki drágának találja az EOS verziót, annak itt egy másik megoldás. : )
Egyébként én is sokallom a 2000-2500 forintot értük, de egyszer lehet kipróbálom mennyivel tud többet az a fajta ápoló, addig is maradok ezeknél. 

Ti ismeritek őket?! Nektek bevált?! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia, mennyibe kerülnek? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! : ) Pontosan nem tudom megmondani, 290 vagy 580 : ) Mindenképpen 1000 Ft alatt volt, arra emlékszem.

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések