2016. május 22., vasárnap

S-he rúzs tesztek




Mostanra ezek lettek a kedvenc rúzsaim, az első 127-es piros árnyalatú rúzst karácsony előtt vettem, hogy legyen valami szép piros a számon is. :)
Aztán annyira megtetszett, hogy kipróbáltam a rózsaszín árnyalatát is. Igazából nem túl gyakran sminkelek, rúzsozok, sőt manapság már csak egy kis alapozás, szemöldökzselé és ajakápoló tartozik a mindennapi "sminkemhez".
A harmadik, egyben a kedvenc színem, az egy véletlen folytán került hozzám.
Dm-ben lehet 25%-os kupont nyomtatni és rosszra nyomtam.
A S-he kozmetikumokból jött le 50%, vagy valami hasonló kedvezmény. Ha már így sikerült kinyomtatnom és jócskán csökkentenem a pontjaimat, gondoltam beváltom valamire. :D
Valamilyen alapozót szerettem volna választani, de egyik se nyerte el a tetszésemet, így maradt a jól bevált rúzs. Azóta már elhatároztam, hogy beszerzek még jó pár darabot, idővel. :)
Nem kenődik el, nem mászik el a számról, tartós és az ára sem vészes, illata nincs. Egyedül a formája nem tetszett, de már azzal is megbékéltem. Sajnos a fehér szerintem nem a legjobb választás, ha mondjuk a neszesszerbe beledobom és a szemceruza, vagy bármi összekeni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések