2016. május 16., hétfő

Perspirex dezodor - teszt


Március elején vásároltam ezt az új fajta dezodort. Amikor pont kifogyott a régi és azon gondolkoztam milyet kellene vennem, megláttam egy oldalon egy tesztet erről a termékről - sajnos már nem tudom megmondani kinél láttam, de nagyon meggyőzött.
Az ára elég húzós: 4-5 ezer forint körül van, egy ilyen kis 25ml-s kiszerelés.
Viszont duplán szerencsém volt, mert ez a fajta, pont le volt árazva 2500 forintra, bár a méretéhez képest még így sem kevés. Plusz le jött belőle még a dm kártyámmal, a 25%-os kedvezmény, ami mint kiderült akciókra is vonatkozik. A végén pedig még 10% kedvezményt kaptam a végösszegből, mert akkor volt a szülinapom. Szóval egész jól jöttem ki a dologból. :D  Én eddig nem nagyon szoktam figyelni az ilyesmi kedvezményekre, pedig néha nem ártana tájékozódni..:)

A dezodorról: 
Parfümmentes, viszont érezni egy alkoholos szagot, ami felkenés után eltűnik.
Este, lefekvés előtt kell használni, száraz, ép bőrre. Reggel bő vízzel le kell öblíteni.
A kúra elején 1-2 hétig naponta érdemes használni, aztán 3-5 naponta is elég.
Én néha véletlen elfelejtettem bekenni vele a hónaljam, de így is nagyon hatásos. Napközben pedig lehet használni a kezelés alatt más izzadsággátlókat is.
Epilálás után nem ajánlom, egyszer véletlenül elfeledkeztem róla és bekentem, rettentően csípett, reggelre kivörösödött a bőröm, amit még jó pár napig éreztem. :D Ennek ellenére nagyon meggyőzött a termék. Ha epiláltok én azt tanácsolnám legalább pár órát érdemes várni, vagy reggel-napközbe elvégezni az ilyesmit, este akkor nem lesz vele probléma, reggel lemosás után már nem bántja a bőrt.
Annak ellenére, hogy csak 25 ml-s márciustól folyamatosan használom és még mindig van benne egy kicsi. Szóval több, mint 2 hónapig kitartott.
Több fajtában is megtalálható, bőrtípushoz megfelelően. Ez a lila kifejezetten érzékeny bőrre való, ennek ellenére azt vettem észre, hogy nagyon kiszárítja a bőrt. Más negatívumot nem tudok mondani.
Könnyen lehet, hogy meg fogom még vásárolni, viszont most  a Glamour-napokon vásárolt dr. organic alumínium mentes dezodorján a sor. :)


Ti ismeritek a terméket?! Nektek bevált?!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések