2016. május 11., szerda

Moonbasa nails japán manikűr készlet teszt


Ezzel a japán manikűrrel a párom lepett meg még karácsonyra. Több, mint 3 éve végig géllakk volt a körmeimen, kisebb kihagyásokkal.
Amikor úgy döntöttem itt az ideje pihentetni és leszedtem a géllakkot,kicsit megviselt volt a körmöm, hamar letört, berepedt és hasonlók. Amúgy is lassan nőnek a körmeim, ami géllakkozásnál jól jön, mert nem kell olyan sűrűn a lenövés miatt újracsinálni.
Aztán olvasgattam a neten és a japán manikűrt írták sok helyen a legjobbnak műkörmözés, géllakkozás utáni állapothoz.
Nagyon örültem, hogy ezt kaptam karácsonyra. :)

A csomag tartalma: 
- 1 db Nail Polishing Cream 15g
- 1 db szarvasbőr polír
- 1 db bőrfeltoló kaparó
- 1 db polírozó csodafény
- 2 db mini buffer
- 1 db narancsfa pálca
- 1 db portalanító kefe

A japán manikűrszettnek, van egy olyan változata is, amely két tégelyt tartalmaz -egy por állagú és egy félszáraz krémet.
Nem próbáltam ezelőtt egyik fajtát se, se márkát, semmit japán maniszettekből. Így nem tudok véleményt mondani, melyik miben más, vagy jobb, de nekem ez  is tökéletesen bevált.
Sajnos karácsony után elfelejtettem lefényképezni, az előtte-utána állapotot a kezemről. Pedig akkor sokkal jobban látszott a különbség, nagyon örültem az eredménynek. Amikor eszembe jutott, már épp készítettem elő a kezemet a géllakkozáshoz. :D
Most viszont nem felejtettem el, az első kép még március közepén készült, a másik kép pedig két hete. Jól látszik, hogy a megviselt rész már majdnem lenőtt. Ezután még két hetet pihentettem.
Sajnos ezek a képek annyira nem mutatják jól az eredményt, pedig tényleg sokat változott.
Amit tapasztaltam már az első használat után, hogy nem repedt, tört le a körmöm egy kis idő elteltével sem. Később erősebb lett és gyorsabban is nőtt, mint előtte.
A japán manikűr annak is tökéletes, aki csak szeretné extra ápolásban részesíteni a körmeit.

   

 A készlet használata egyszerű, ha van a körmön valami lakk, géllakk, műköröm el kell távolítani. Óvatosan! Utána jöhet a formára reszelés, bőrfeltolás, stb..
A kis bufferek a körömbolyhozáshoz megfelelőek, hogy a hatóanyag jobban be tudjon hatolni a köröm rétegeibe. Ha viszont nagyon sérült a köröm, ezt a lépést jobb mellőzni.
Ezután jöhet a rózsaszín krém, a narancsfapálca segítségével szoktam kikanalazni belőle egy kis mennyiséget a körmöm felületére. A szarvasbőr polírozóval a felvitt anyagot egy irányban a körömbe dolgozom. A végén a polírozóval szép fényesre polírozom, még extrának körömápoló olajjal szoktam bekenni a körömágyamat.
Ezt a műveletet 2-3 hetente érdemes elvégezni, amíg rendbe nem jött a köröm. Az utolsó alkalom után érdemes várni 2 hetet, mielőtt géllakk, vagy műköröm kerül rá.
Ez a művelet, a szettben le volt írva, szerintem minden ilyen készlethez jár használati útmutató. Előtte viszont érdemes utánaolvasni, videókat nézni, stb...
Nehogy több kárt tegyünk, mint hasznot!
 Egy ilyen 15 grammos tégely szerintem jó sokáig elég.
A szarvasbőr polírozót szappanos vízzel szépen lehet tisztítani, ami jól látszik szinte minden alkalom után rá is fér, mert elég hamar ilyen szép rózsaszín lesz. ;)


1 megjegyzés:

Népszerű bejegyzések