2016. május 7., szombat

Kedvenc teák - 2. rész :)


Egyszer már írtam bejegyzést a Greenfield teaválogatásról, amiről sokan kérdeztetek, hogy hol lehet kapni és mennyiért. Egyébként a Sparban, Intersparban lehet kapni, 2500 forint körül volt az ára, ha jól emlékszem - ezt véletlen kifelejtettem a bejegyzésből. :D
Azóta is nagyon szeretem a Greenfield teákat. Most pedig lefotóztam a többi kedvencemet.

Először is a King Crown, amit a Rossmannban lehet beszerezni. 350-500 forint körül van az ára, én az egyiket pont akcióban csíptem meg. Szerintem nagyon finom teák, van egy különleges ízük. A kedvencem a gránátalmás, ami fehér és zöld tea keveréke, de a többi is nagyon finom.

Nem rég kaptam ajándékba a Spar márkájú teákat, amik kellemes meglepetést okoztak. Általában a sajátmárkás teák nem túl jók (Pl a Penny-s). A legfinomabb a vaníliás-epres, rettentő jó illata van és íze, egy filterben jó sok van, szépen elszínezi a vizet. Az ára 300-400 Ft között mozog.

A 3. kedvencem a Naturland sima zöld teája. Ára 400-500 Ft. Sima zöld teák közül, szerintem ez a legjobb fajta, amit eddig próbáltam.
! A dobozt ne dobjátok ki, mert az oldalán van egy "1 pont"  kivágni való rész. Ha legalább 10 pontot összegyűjtötök - azaz 10 doboz teát és visszakülditek a megadott címre kaptok érte árnikakrémet, körömvirágkrémet vagy C vitamin rágótablettát.  Szerintem aranyos ötlet, én már el is kezdtem gyűjteni a pontokat. : )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések