2016. május 14., szombat

Joy-napok


Én most elég minimálisra szabtam a Joy-napos bevásárlást, mert Glamour-napokon már mindent megvettem, amire szükségem volt.
Sajnos kb 1 hónap különbség van két rendezvény között és még bőven akad itthon használatlan/bontatlan termékem.

Így, csak az Update boltban voltam, végösszegből jött le 18% kedvezmény.
A Norbis kuponnak mindig nagyon örülök, mert szeretem a termékeket, heti rendszerességgel vásárolok tőlük valami finomságot. :)


A Joy-szerencsekereket is megpörgettem - sikerült kipörgetnem a "meglepetés ajándékot".
Ismét egy neszesszer, a sárga mondjuk nem a kedvenc színem, de azért nem rossz.
Kaptam mellé még egy 2016-os Joy-os noteszt - elég kicsi, így elfér a táskámban, viszont egy 2017-es jobb lett volna, mert  már 5 hónap elment az évből, így maradnak kitöltetlen oldalak..: )
Emellett voltak termékpromóciós standok, a deo és a szappan onnan van. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések