2016. május 13., péntek

Elhasznált termékek


Rég volt már elhasznált termékekről bejegyzés, most összegyűjtöttem pár elhasznált flakont. Nem szeretem megtartani az üres flakonokat, inkább rögtön kidobom őket. 
Oriflame habzó arctisztítókat nagyon szeretem, 4-5 hónapig kitart egy ilyen 150ml-s kiszerelés. Nagyon kevés elég belőle, jól habzik és tisztít. Az illata málna-menta nagyon kellemes. 10/10
Ultime hajápolási termékeimről nem rég írtam bejegyzést a véleményem azóta sem változott, itt elolvashatjátok. 10/10
Balea barackos tusfürdő: Dm-ben lehet kapni, saját márkás termék. Nagyon szeretem őket, a kinézetük általában nagyon ötletes, egész flakont beterítő virágok, gyümölcsök, stb és elég olcsó tusfürdők. Sok fajtában, illatban lehet kapni, mindig előrukkolnak egy újabbal. 10/8


Hajlakkból már jó régóta csak a Schwarzkopf Taft hajlakkját használom. Az ára 800 forint körül van, általában akcióban szoktam megcsípni, akkor egyszerre többet gyűjtök be. Sajnos a fúvókája elég hamar eltömődik, de ez minden hajlakknál így van. Legalábbis én csak ilyeneket fogtam ki eddig. Most váltottam a Balea hajlakkjára, kíváncsi leszek tartósabb-e az eredmény. 10/7
Yves Rocher: régebben nagyon szerettem a termékeiket, mostanában már nem vásárolok tőlük. Ez a két termék volt, amit újravásároltam. A bőrradírjukat nagyon szeretem, az illata nagyon finom a barackos, gyümölcsös, sokáig kitart. 10/6
Labello ajakápolókról nem rég volt egy jó nagy bejegyzés, itt elolvashatjátok. 10/5
Alverde szemöldökzselé kb 3-4 hónapig elég volt. Ahhoz képest, hogy milyen kicsi jó sokáig elég, az ára sem vészes. Nekem egyenlőre ez a kedvenc szemöldökzselém. Múltkori Glamour-napokon újra is vásároltam. Még karácsony előtt volt egy tesztelős bejegyzés, amelyben összehasonlítottam az Essence szemöldökformázójával. 10/10
Karité shevaj: annyi jó véleményt olvastam ezekről a shevaj és társairól, nekem egyáltalán nem vált be. Örültem, hogy elfogyott, kidobni nem akartam, az ára 1400 Ft. 10/2
Garnier testápoló: itt kicsit bővebben leírtam a véleményem a termékről. 10/2
Végül a kedvencem, az Air Wick elektromos légfrissítő. 10/10
Ez a 3. utántöltős flakonom, egy flakon hónapokig kitart. Én alap fokozatra állítottam, általában nem szoktam kikapcsolni, csak ha napokra elutazunk. Itt tudtok róla bővebben olvasni. : )
Ez az illat mondjuk nem olyan erőteljes, mint a legelső, amit a készülékkel együtt kaptam, de azért szerettem.

2 megjegyzés:

  1. Ezt a shea vajat én is használom, de én nagyon szeretem. Este csepegtetek hozzá néhány csepp arcolajat, reggelre pedig álomszerűen puha tőle a bőröm. ❤️
    Neked mi volt vele a gond, miért nem szeretted?

    VálaszTörlés
  2. Nem használ, pedig én tényleg igyekeztem megszeretni. :D Igazából nem történik különösebb változás, az állagával nincs bajom, könnyen felmelegszik a tenyeremben és szépen el tudom oszlatni a bőrömön. De nem tapasztaltam semmilyen hatást.
    Nekem nem lett puhább tőle a bőröm, mint neked. :/ Sajnos nem vagyunk egyformák.
    Pedig amikor megvettem annyira örültem neki. :)
    Még hajpakolásnak próbáltam ki, de az sem volt az igazi. Lehet pont ez a fajta nem vált be, nem tudom.

    Egyszer még lehet kipróbálok egy másik fajtát + csepegtetek hozzá arcolajat, mint te. :)

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések