2016. május 9., hétfő

Classic Nails géllakkok - Kedvenceim!



 Már régebben is írtam, imádom a géllakkokat! :) Időnként pihentetni szoktam a körmeim, ilyenkor a japán manikűrszettel ápolom a kezem. (A japán manikűrszettről a későbbiekben lesz bejegyzés).
Kb 3 éve, vagy több, hogy letettem egy kéz-és műkörömépítő okj-s vizsgát. Inkább csak saját részre terveztem, régebben folyton műkörmöshöz jártam, nagyon szerettem a műkörmöket. Ez azóta kicsit változott és áttértem a géllakkokra. Számomra természetesebbnek hat és az elkészítése is gyorsabb.
Viszont nem szerettem volna "házibarkácsolni",ezért is választottam a tanfolyamot. Igazából nagyon nehéz egy szakma, rengeteg mindentől függ, hogy mennyire ügyes valaki benne. A különböző fajta továbbképzések által pedig fejlődni lehet.
Amúgy mindenkinek a saját döntése, hogy vesz-e egy készletet és otthon csinálja, vagy tanfolyamon tanulja a szakmát!



A Classic Nails lett az egyik kedvenc márkám, jó pár hónapja akadtam rá egy ismerős által a géllakkokra. Élőbe meg tudtam csodálni a színeket, rögtön beleszerettem!
Nagyon sok szép szín és fajta közül lehet választani: metál, magic-sellő, thermo, hagyományos, one step.


Sajnos a bolt csak Budapesten van, így webshopból szoktam rendelni. Eddig bármi kérdésem volt a weboldalon levő élő chaten szívesen segítettek.
A rendeléseim két napon belül mindig megérkeztek, a minőségre sem volt panaszom.
A géllakkok 2-3 hétig, vagy tovább is jól bírják, nem pattognak le.
Nekem mostanra már 13 színt sikerült beszereznem.
A 1077-es számú lakk pedig hasonlít a régi kedvenc Moyra nagyon rikítós, neon pink körömlakkjához, aminek különösen örültem! :) Egyik kedvencem volt, már régóta kerestem egy ahhoz hasonló színű géllakkot.
Ahogy már fent említettem én csak géllakkozással foglalkozom, ezért ezek az állítások csak a géllakkokra vonatkoznak! A többi termékről nem tudok nyilatkozni! :) 
Ha megtetszettek a lakkok, itt megtudjátok lesni őket! :)

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések