2016. május 24., kedd

Babyliss Curl Secret automata hajgöndörítő


"A szabadalmaztatott Auto-Curl technology sajátossága, hogy a hajtincset, sütés előtt, a készülék automatikusan loknivá formázza, így biztosítva az egyenletes hullámokat.  Ionos funkciója megszünteti a haj statikus elektromosságát és segíti a haj szerkezetének helyreállítását.
  • 3 féle időbeállítás (8s, 10s, 12s)  a különböző stílusú fürtök elkészítéséhez ( hullámos, laza vagy göndör).
  • Ionic technológia: Antisztatikus hatása megakadályozza, hogy szálljon a haj formázás után
  • Figyelmeztető hangjelzés, ha a lokni elkészült."

Először egy videót láttam erről az újfajta hajformázóról, nagyon megtetszettek már elsőre is.
Nekem a sima kúpos hajgöndörítők nem váltak be, nagyon sok idő mire végzek és hamar ki is göndörödött a hajam, meg szerintem nem is volt olyan szép, mint ezzel.
Az ára elég húzós egy ilyen készüléknek, meg nem voltam benne biztos, hogy be fogja-e göndöríteni tartósan a hajam. Aztán a párom meglepett vele karácsony után, Tescoban volt leárazva 20 000 forintra, az ára akció nélkül 25 000 - 40 000 forint között mozog.
Van egy ionos, és egy sima verziója. Én az ionost kaptam meg, ami azért jó, mert 2 féle hőfokozat és 3 féle göndörítési mód áll rendelkezésre. A sima verziónál csak a hőmérsékletet lehet állítani, meg persze nem kíméli úgy a hajat sem.
Nagyon egyszerű vele dolgozni, 10 perc alatt el szoktam készülni.
Legelőször jó alaposan ki kell fésülni  a hajat, mert ha kócos betekeri. Egyébként akkor sincs semmi baj, elkezdi tekerni és rögtön csipog, hogy valami nincs rendben - ilyenkor kiszedem és mehet is tovább a folyamat. Néha velem is megesik.
Utána tincseket leválasztva beleillesztem a készülékbe és elengedem a hajam. Érdemes jó alaposan elolvasni a használati utasítást előtte! Ott részletesen leírja, ha jól emlékszem még képekkel is megmutatja, hogy hogy kell tartani a kezet, a gépet, stb...
Nekem a fenti képen szereplő hajlakk és Ultime hajformázó segít a tartósságban, hogy másnapra is ugyanolyan szép göndör maradhasson a hajam. Egyébként nagyon szeretem, szerintem megéri az árát, főleg akinek szintén nem maradt más hajgöndörítővel göndör a haja.
Itt van pár kép, bemutatásképpen, én legtöbbször a 3.fokozatot használom.

3 féle időbeállítás (8s, 10s, 12s)  a különböző stílusú fürtök elkészítéséhez ( hullámos, laza vagy göndör)."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések