2016. április 30., szombat

Tégelyes Labellok



A képen látható többi ajakápolóról a héten már írtam, itt megtaláljátok a bejegyzést róluk. 

Ezt a három nagyon aranyos, tégelyes verziót ajándékba kaptam, aminek nagyon örültem, tényleg szuperek!
Nagyon jól ápolnak, elég erős illatuk van, a málnás a kedvencem. A kókuszoshoz és a kakaóshoz azért szokni kellett. :D Teljesen más az állaguk, mint stiftes társaiknak. Sokkal krémesebbek, kenhetőbbek, gyorsabban felszívódnak és jól hidratálnak. Akinek sokszor kiszárad a szája, szerintem egy próbát megér. :)

Az ára 800 forint körül van, szerintem teljesen megéri -17 grammos. Sokkal több van benne, mint a másik kiszerelésű ajakápolókban.
Az egyetlen gondom vele, hogy csak otthoni használatra jók, nem találom higiénikusnak, én leginkább kézmosás után használom őket. Mondjuk buszon bekenni vele a számat, elég felejtős...
Nagyon vigyázni kell a tárolására is, hamar belemegy egy kis szösz-mösz, pedig bekenés után mindig rácsavarom a tetejét.
Ha jól tudom még lehet kapni: karamella, áfonya, macadamia, vanília ízekben is. :)

Ennek ellenére, otthoni használatra tökéletes. :)


2 megjegyzés:

  1. Én is nem régen vettem meg a vaníliás változatot, most készülök róla véleményt írni majd a blogomra, de meg kell mondjam egyetértek veled abban, hogy csak "otthoni használatra való" mert nem túl higiénikus pedig egyébként nagyon jó lenne néha elvinni magammal mert szeretem hogy hamar beszívódik de ennek ellenére tartósan hidratál, de utazáshoz inkább valamelyik stiftes társát választom...(mondjuk a barackosat.:D)

    VálaszTörlés
  2. A vaníliás változatnak is olyan jó illata van? *.* Kíváncsi vagyok a véleményedre, majd elolvasom róla. : )
    Amúgy én nagyon megszerettem ezt a kis tégelyes verziót, táskában is könnyen elférne, kár érte. A barackosnak szerintem szörnyű illata, színe van. Nem vagyunk egyformák! :D
    Maybelline Babylipseket próbáltad már?

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések