2016. április 6., szerda

Tavaszi Glamour-napok- Dm 0.nap



Elkezdődött a tavaszi Glamour-napok. Én már nagyon vártam, ilyenkor szoktam úgy rendesen bevásárolni. Nagyon örülök neki, hogy a sminktermékeken és a ruházati termékeken kívül rengeteg háztartási dolgot is lehet vásárolni.
A 0. napon csak a Dm-ben lehetett vásárolni, így reggel az első dolgom volt, hogy bemenjek a drogériába. Amikor végeztem akkor kezdtek pont kicsit többen lenni, úgyhogy örülök neki, hogy legalább a Dm-es  sorbaállást, tumultust megúsztam. :)
Ilyenkor kicsit több terméket vásárolok, mint egyébként. Most például, több wc tisztító, AirWick légfrissítő, samponok, tusfürdők, fogkrémek kerültek a kosaramba. Ahogy néztem egyes termékek jótállása 12 hónap, azalatt pedig bőven el fognak fogyni. :)
Lefényképeztem a termékeimet, lehet kicsit soknak tűnik, de mióta tudom, hogy vannak ilyen Joy,Glamour -napok, szinte csak ekkor vásárolok be. Kivéve persze, ha elfogy valami időközben. Ami nem igen szokott előfordulni. :D
Két kedvenc samponom: Elseve, Ultime.
Az Ultime termékekről később biztos láthattok bejegyzést, több fajta terméküket próbáltam már és nekem egytől-egyig mind bevált, még a hajegyenesítő spray is, pedig azok nem igen szoktak használni. (Ultime termékekre 50% kedvezmény!)
Igazából az első képen szereplő termékek, a  kedvenceim, az ilyen "bevált és többször vásárolt termékek" kategória.


A dr. organic deo az új termék, az ára így 1800 Ft körül volt. Nemrég próbáltam a Perspirex dezodort, ami a többi dezodorjaimhoz hasonlítva jól bevált, még kicsi van is belőle (erről is lesz később bejegyzés). A dezodorokkal úgyis mindig hadilábon álltam, erről pedig sok jó véleményt olvastam már, kíváncsi leszek.


                                                   Szóval nekem így telt a 0.nap. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések