2016. április 9., szombat

Tavaszi Glamour-napok 2.kör


A 0.napon elég sok mindent sikerült beszereznem. Most csak a sminktermékre szorítkoztam.  :)
Az Alverde szemöldökformázót most vettem meg másodszorra. Ezenkívül csak az Essence formázóját próbáltam még, de ez jól bevált, így ragaszkodom hozzá. : )
A Maybelline ajakápolói lettek mostanában a kedvenceim, a Rossmannban pedig 40%-kal olcsóbban tudtam megvásárolni őket. : ) Szerintem jól ápolnak, a színüket pedig nagyon szeretem.

Ezenkívül a többi termék mind új számomra. Müllerben 20%-os kupont kihasználva megpróbáltam mindenből valami újat választani. Krémmánián szoktam utánanézni, véleményeket olvasgatni a termékekről.
Nagyon kíváncsi vagyok a Mülleres dezodorokra, arclemosóhabra és a pakolásokra.
Rossmannos Jimjams nappali arckrém- ami nekem teljesen új márka, nem próbáltam még egy termékét sem.

A fülbevalók H&M-ből valók (20%-os kupon), elnyerték a tetszésem, így muszáj volt elhoznom őket! : D


 Később a termékekről bejegyzések várhatók! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések