2016. április 18., hétfő

Nedves törlőkendő



Ti milyen törlőkendőt szoktatok otthon használni?! : )

Mostanában a frotto nedves törlőkendőt használom, alkoholt nem tartalmaz, bőrbarát. 
A Lidl-ben lehet kapni, csekély 99 forintért. Először az ára miatt vásároltam meg, de nagyon megszerettem. Próbáltam már Balea és egyéb dmben kapható törlőkendőket. Volt ami nagyon rossz volt, de voltak persze jók is. Viszont ez (legalábbis szerintem) ugyanannyit tud, mint egy 400-600 forintos kendő.
Több illatban lehet kapni:
kék - friss: nincs illata, viszont tényleg frissítő, hűsítő érzést kelt
zöld - kamilla: van illata, általában nem szeretem a kamillás készítményeket, de ez most bevált. 
A kedvencem, amit sajnos mostanában nem látok a Lidl-ben az a dinnyés, szintén zöld csomagolású.
Ezenkívül lehet van több fajta is, én eddig ezekkel találkoztam. 

Én mindig tartok magamnál ilyen kendőt, hiszen számos alkalommal jól jöhet. Például buszokon, vonatokon, otthon, ha valamit hirtelen kellene letörölni és persze a drogériákban alapozók, rúzsok, stb kipróbálása után sem árt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések