2016. április 1., péntek

Mytrnd: Ariel&Lenor projekt

Végre hozzánk is megérkezett a tavasz, ezért én is elvégeztem már a tavaszi nagytakarítás címszó alatti szokásos műveleteimet.
Kiselejteztem a ruhákat, blokkokat, jótállásokat, dobozokat egyszóval mindent, ami nem kell már. :D
Ilyenkor meg szoktam ejteni egy nagymosást is. Előkerülnek a vékonyabb huzatok, kabátok, stb.
A téli darabokat pedig gondosan elcsomagolom, persze előtte azokat is ki szoktam mosni.
Ezekhez a műveletekhez pont jól jött az Ariel&Lenor páros.
Akik olvassák a blogot tudják, hogy egy projektben veszek részt, ami már a vége fele közeledik. Aki pedig nem ismerné a trnd.hu-t , itt olvashat róla, valamint elolvashatjátok az első, illetve második bejegyzésemet a témában.

 Szóval a nagymosás kb 1 hete történt, azóta is érzem a friss, kellemes illatot a plédeken, függönyökön, ruháinkon. A takarók érezhetően puhák. Amikor kinyitom a szekrényt, akkor is "beleng" az a kellemes parfümös illat. :) A mosókapszulát praktikusnak tartom, a mosógépbe először a kapszulát kell betenni, azután jöhetnek a ruhák és ennyi. Nincs felesleges töltögetés, mellétöltögetés. A nagyon koszos ruhákhoz 2 kapszula elég.

Az első képen látható kabátról a barátom már lemondott, ezért a szekrényben dugdosta.:D Gondoltam adjunk még egy esélyt szegénynek. Az eredmény szemmel látható! A többi kép annyira még nem is szembetűnő, valamiért nem ugyanúgy adja vissza mint szeretném.
A kabáton viszont tényleg nagyon szépen látszik az eredmény.

Ezentúl szeretnék a termékekhez ilyen "lista" félét bevezetni, hogy jobban áttekinthető legyen. 
Meg fogom-e még vásárolni?  igen, valószínűleg mindkettőt
Hol kaphatóak: drogériák, szupermarketek ( Dm, Rossmann, Spar, Tesco..) 10/10
Árak: Lenor: 800-1000 Ft, Ariel 1500 Ft körül van a 15 darabos 10/8
Minőség: kiváló 10/10
Eredmény: képeken látszik az eredmény, öblítőtől pedig puhák lesznek a ruhák 10/10
Csomagolás: L: flakonos 10/10 A: kapszulás
Illat: L: parfümillat A: friss, virág illat 10/10
Állag: L: nem "vizezett" A: gél 10/10
Negatívum: nincs
Összegezve: meg vagyok elégedve a termékekkel. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések