2016. április 13., szerda

Mytrnd: Ariel&Lenor projekt - befejezés


Kb 1 hét és véget ért az Ariel&Lenor projekt.  A blogon nyomon követhettétek a tapasztalataimat a termékekről, képeket is láthattatok az eredményekről.
Igazából már nem tudok mit mondani, ezért lefotóztam összegzésképpen a dm-ben található termékeket. Így láthatjátok mennyi fajta közül lehet választani. A kapszula használatáról itt olvashattok, valamint a másik két bejegyzésemet is elolvashatjátok itt és itt. : )


Nagyon örültem, hogy részese lehettem ennek a projektnek, már többször említettem kényes vagyok a ruhák tisztaságára, imádom, ha jó illatúak, puhák, stb.. : ) Ezt így mind meg is kaptam a két termék által.
Kapszulás mosógélt még nem vettem ezelőtt, de biztos vagyok benne, hogy ezentúl a listámon fog szerepelni. A projekt végére majdnem ki is fogytam a kapszulákból. ( Bár a dm háztartási dobozban szerencsére még ráakadtam egy kis hármas csomagra. :D )


Az öblítőkért még jobban odavagyok, legalább 4-5 fajta öblítő megtalálható itthon, nem is értem eddig a Lenor mért nem szerepelt a listámon. :D Ezután biztos ki fogok próbálni több változatát is.
A ruhák valóban több hétig őrzik a frissességet és a jó illatot. A teregetés része a kedvencem, ugyanis pár perc elteltével az egész lakást belengi a finom illat.  :)
 Ismerőseim, rokonaim véleménye sem volt megoszlóbb a termékekről, mindenki örömmel fogadta, nem kaptam rossz visszajelzéseket.
Szóval ha tehetitek és szerettek új termékeket kipróbálni én ajánlom ezt a párost! : )
A projektről többet már nem olvashattok a blogon, a termékekről viszont még lehet lesz bejegyzés.

Köszönöm a trndnek, hogy volt szerencsém tesztelni a termékeket!!! :)


Egyébként bekerültem egy új projektbe, ami kicsit mással foglalkozik, mint termékek tesztelésével, de erről majd később :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések