2016. április 15., péntek

Lábápolás otthon (Fusswohl bőrgyalu, shevaj - tesztek)


Tegnap volt egy kis szabadidőm, kihasználtam az alkalmat egy kis szépítkezésre. Nálam a lábam az a terület, amelyre talán a legkevesebb időt fordítok (reszelés,áztatás, lábkrémezés..). Nem tudom mások milyen gyakorisággal végzik ezeket a folyamatokat. Nekem amikor eszembe jut, persze nyár közeledtével azért gyakrabban. : )
Első lépésként meleg vízbe áztatom a lábam kb 20-30 percig, vagy amíg ki nem hűl a víz. :D
Még régebben utánaolvastam, miket tegyek az áztatóvízbe. Valahol például sampont javasoltak, vagy balzsamot, mert puhább lesz a bőr. Én most a sampont próbáltam ki, nem tudom volt e különbség, de az illata jó volt és szépen habzott : D
Lehet még illóolajokat, citromot vagy szódabikarbónát ,is beletenni. Igazából elég változatos az "otthoni lábfürdő elkészítése" cikkek. Bátran lehet kísérletezgetni. : )  


Tavaly nyáron vásároltam a Rossmannban ezt az elektromos bőrgyalut, az ára 4000 forint, jóval olcsóbb, mint a Scholl bőrgyaluja. Az utóbbiról sajnos véleményt nem tudok mondani, én drágának találtam, az első dm kedvence dobozban lehetett hozzájutni csekély áron, de akkor még nem ismertem a játékot. 
Szóval csak az enyémről tudok véleményt mondani: két fej jár hozzá, egy durvább és egy kevésbé érdes, még nem kellett hozzá új fejeket vásárolnom, de ha jól emlékszem 2000 Ft körül van egy darab pótfej. 
Ha csak magában, előkészítés nélkül nekiállok gyalulgatni a lábam, annyira nem használ. Viszont megfelelő előkészítés mellett szépen lehozza a bőrkeményedéseket, érezhető a különbség. 
Én inkább azoknak ajánlom, akiknek annyira nincs nagy gond a lábával ( szerencsére én is közéjük tartozom), picit lehetne erőtejesebb és gyorsabb a reszelője.   Az utolsó képen látszik, használat közbe, hogy mennyi "port" reszel le.



A végén pedig bekenem testápolóval a lábam vagy lábkrémmel, olajjal, bármivel.

Most a Karité márkájú sheavajat használtam.
A Sheavajat tartják az egyik legjobb natúrkozmetikumnak, hát engem annyira nem győzött meg. Ezzel a tégellyel már elhasználom, de nem hinném, hogy valaha is veszek még ilyet. Az állagával nem volt gondom, meleg kéz hatására hamar kenhető lesz.
Eredetileg a hajamra vettem, olvastam róla, hogy nagyon jó pakolásokat lehet belőle készíteni. Párszor próbáltam és nagyon nehezen tudtam lemosni, ragadt-tapadt tőle a hajam és szárítás után azt vettem észre, mintha hullana is kicsit. ( de lehet ezt csak beképzeltem :D )
Szóval azóta, ha nagyon ki van száradva a bőröm vagy kipirosodott akkor használom. Még így sem vettem észre nagyobb változást. Megértem, persze natúrkozmetikum, nincs benne semmi káros anyag, alkohol,stb... Ez nekem nem talált sajnos. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések