2016. április 4., hétfő

Dm kedvence áprilisi háztartási doboz*


Sajnos a tavaszi Dm kedvence csomagot nem sikerült megszereznem, a téliről pedig lemaradtam. Ezért is örültem, amikor facebookon megláttam, hogy új Dm dobozok kerülnek kisorsolásra.
Ez annyiban különbözik a többitől, hogy háztartási termékeket tartalmaz. Rögtön felkeltette a kíváncsiságom.
Aki nem ismerné: egy negyedévenkénti sorsolás, amiben 500-1000 darab doboz kerül kisorolásra. Nem tudom most mennyi volt írva, nem figyeltem. Úgy tudom a darabszám néha változik.
Szóval az adott napon lehetőséged van jelentkezni a csomagra. A kisorsoltak 3000 Ft ellenében átvehetik a dobozt kb két héten belül. A csomag ára egyébként 6000-12000 forint között mozog. A korábbi dobozokat a dmbox.hu oldalon meg tudjátok nézni.



A mostani doboz külsején is láthatók a háztartási kellékek, szerintem nagyon aranyos. A színe pedig nagyon tetszik, ugyanis a kedvencem a rózsaszín.



A doboz 12 terméket tartalmaz:
-Ajax Max Power Liquid gél citrom 799.-
-Jar Platinum Lemon & Lime kézi mosogatószer 399.-
-Ariel 3 az 1-ben Mountain Spring mosókapszula 399.-
-Jar Platinum mosogatógép kapszula 699.-
-Ambi Pur Car Flower & Spring Clip Air légfrissítő 979.-
-Domestos Turbo Fresh 449.-
-Silan Soft & Oil Pink öblítő 1099.-
-Coccolino Pink illatpárna 879.-
-Domestos higiénikus törlőkendő 799.-
-Denkmit nedves padlótisztító kendő citrus mix 499.-
-Denkmit mosószer fehér vagy színes textíliákhoz 999.-
-Profissimo konyhai törlőkendő 899.-


A termékek ára összesen: 8900 Ft
Legjobban a Silan öblítőnek, Ajak tisztítószernek és a Jar mosogatószernek örülök, a konyhai törlőkendők pedig nagyon aranyosak. : )

Nagyon meg vagyok elégedve a termékekkel, szerintem mindent fel tudok majd használni. : ) Van ami úgyis pont kifogyóban volt. Sok márkát nem ismerek, így legalább lesz alkalmam kipróbálni. Később biztos írok még bejegyzéseket a termékekről.
Kíváncsi vagyok lesz-e még ilyen háztartási doboz legközelebb is. : )

3 megjegyzés:

  1. De jó, hogy nem rendeltem meg. Ez tényleg háztartási csomag.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kétféle volt, ez a direkt háztartási dolgokat tartalmazó, a másikban voltak a kozmetikumok!

      Törlés
    2. Igen, ez valóban így volt. Most először lehetett jelentkezni háztartási dobozra, a szokásos kozmetikai csomag egy-két héttel előtte volt.

      Törlés

Népszerű bejegyzések