2016. április 20., szerda

CV arcpakolás


Müllerben akadtam rá ezekre az arcpakolásokra, Glamour-napok alkalmából még 20% is lejött, az amúgy is csekély 300 forint körüli árból.
Két fajta pakolást választottam, egy tisztítót és egy hidratálót.

Teafa arcpakolás, amit tapasztaltam:
- pár perc után húzódik a bőr, mentolos
- jellegzetes teafaolaj illat, szerencsére nem sokáig érződik
- könnyen el lehet dolgozni, hamar szárad, nem kenődik
- könnyen lemosható, friss "tiszta" érzet
- egy darab 2 alkalomra lett nekem elég, az árához képest jó sok van benne
Nekem nagyon tetszett, legközelebb is biztos szerzek belőle. :)




Hidratáló arcpakolás:
Ezzel szemben a hidratáló arcpakolás nagy csalódást okozott, igazából olyan volt, mint egy sima krém. Felkentem és beitta a bőröm, különbséget nem éreztem utána, a bőrömet nem hidratálta.
Szerintem a képeken is látszik az "állag" különbség. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések