2016. április 25., hétfő

Aveo kézrém és dezodor teszt



Ez a két szépség Glamour-napi szerzemény, 20% kedvezménnyel vásároltam meg.
Müllerbe csak nagyon ritkán tévedek, a legfőbb oka, hogy a város másik felében van kb. :D
Úgy gondoltam ki szeretnék próbálni új márkás termékeket és már régóta szemezgettem pár termékükkel, most pedig kihasználtam a lehetőséget.
Láthattátok a Glamour-napi képeim között most elég sok Mülleres terméket sikerült szereznem.
Úgyhogy még lesz egy pár teszt az elkövetkező időkben. : )
Egyébként a termékek rendes árakon se vészesek, amennyire eddig sikerült kipróbálnom őket az a véleményem, hogy ezentúl többet járok majd a Müllerbe.:)


Magáról a cégről egy kicsit:
720 helyen van jelen Európában, köztük Németország, Ausztria, Magyarország, Horvátország, stb.
Óriási áruválaszték, képzett személyzet, jó minőség, alacsony árak, barátságos vásárolói környezet. Egy Erwin Franz Müller nevű úriember alapította több, mint 60 évvel ezelőtt, aki egyébként fodrász volt. 
A Müller üzletnek vannak saját márkás termékei: Makeup factory, Terra Naturi, CV, M-lady, Barfuss, SensiDent, Marie Colette, Soft Star, Aveo, BeautyMama, Fit+Vital, BeautyKids,BeautyBaby, BioPrimo, Duchesse, M.man, Aiko, BodySoul, Blink, ...( összesen 34, ha jól tudom) Ezeken kívül pedig még sok más terméket is forgalmaz.

Garden of Eden kézkrém: ez egy limitált kiadású kézkrém. én a táskámban mindig tartok kézkrémet, ami pedig épp kifogyott, így nem is volt kérdés, hogy a kosaramban landolt a termék.
Ez egy 100 ml kiszerelésű kis flakon. Igazából a boltban meg sem szagoltam, annyira megtetszett. Rózsaszín a  kedvenc színem, a virágokat
is nagyon szeretem, ezek pedig orchidea illatúnak vannak feltüntetve. Amikor pedig itthon kipróbáltam nem is tudtam vele betelni, elképesztően jó illata van!
Rengeteget szagolgattam. :D Magáról a krémről annyit, hogy nagyon hamar beszívódik, remekül hidratál, nem hagy zsíros érzetet maga után, az illat pedig elég sokáig megmarad.  Engem teljes mértékben meggyőzött, biztos, hogy fogok ki fogok még próbálni több fajtát is!
10/10 minden szempontból. 

Deospray: itthon csak egy Adidas spray-m volt, ami azóta már ki is fogyott. Szintén a külseje tetszett meg, fehér és rózsaszín virágok vannak rajta, szerintem nagyon aranyos.
Az illata szintén nagyon kellemes virág (orchidea) illat, ami sokáig érezhető. Epilálás után sem csípi ki a bőrömet, nem szárít és egész jól tart a hatása. Az ára kupon nélkül is kedvező. Ezt a terméket még biztos meg fogom vásárolni.
Szintén 10/10!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések