2016. március 3., csütörtök

Mytrnd Ariel&Lenor projekt


Kicsit több, mint fél éve regisztráltam a mytrnd-re. (Aki még nem ismerné az oldalon itt talál további információkat.) Azóta próbálok bekerülni a projektekbe, most végre sikerült, aminek nagyon örülök, még sosem kerültem be ilyesmibe. :) 
Ariel és Lenor termékeket kell tesztelni két hónapon át. Azt írtam pár hónapig szünetel a blog, de a projekt alakulásáról szeretnék bejegyzéseket írni időnként.
A termékeket nem csak tesztelni, továbbadni és kérdőívet kitölteni is kell. Én ezt jó ötletnek tartom, így minél többen megismerkedhetünk a termékekkel.
Azért is örültem ennek a projektnek, mert elég kényes vagyok a ruhák tisztaságára. Elsősorban Perwoll mosószert és Silán öblítőt használok. Emellett van még itthon Ariel mosógélem is. Általában 3-4 féle öblítőt tartok itthon, szeretem a változatosságot és új illatokat kipróbálni. Most pont kifogyóban volt a készletem, így még kapóra is jött a csomag. :)


A csomagom ma érkezett meg, elég hamar, az e-mail értesítő után csak egy napot kellett várnom. Ami máris pozitív nálam. Első benyomásra nagyon tetszik amit látok(szagolok). Az öblítőnek nagyon jó illata van, az jutott rögtön eszembe, hogy eddig mért is nem próbáltam ki ezt a fajta öblítőt?! :D 
Ariel mosókapszulák is nagyon ötletesek, eddig csak szemezgettem velük a boltokban. 
Egyenlőre ennyi, kipróbálás után többet fogok tudni. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések