2015. december 14., hétfő

Novemberben elhasznált termékek

Mostanában kicsit hanyagoltam a blogot, tudjátok a karácsonyi készülődések, ajándékvásárlás, stb. Ez a kedvenc időszakom, olyan szép, amikor a város is karácsonyi fényekben pompázik, mindenhol kürtőskalács és forralt bor illat terjeng. : )  Megígérem, a következő hetekben sok bejegyzést fogtok látni, amiken már most is dolgozom. ;)

 A mai posztban pedig megmutatom azokat a termékeket, amik elfogytak az elmúlt időszakban. Nem szoktam nagyon ilyen bejegyzést csinálni, mert általában ami elfogy rögtön ki is dobom, de most lefényképezgettem nektek.


Először is a szeptemberi Dm dobozból a tusfürdő és a fogkrém: igazából egyik sem vált be igazán. A tusfürdőnek jó illata és erős színe volt - bár az illata hamar elszállt. Nem habzott eléggé, a dobozból nehéz kinyomni, főleg amikor már a vége fele jár.
Fogkrémből még nem fordult elő velem, hogy rosszat választottam, de ennek örültem amikor végre elfogyott. Mostanában rengeteg helyen reklámozzák a Zendium márkát, nagyon kíváncsi voltam milyen lesz. Nem éreztem azt a kellemes mentolos ízt utána és sokat is kellett belőle kinyomni egyszerre, és nem igazán habzott.
A Fa dezodorral, pedig nincs különösebb bajom, többször vásárolt termék. : )


Schauma az egyik kedvenc sampon márkám. Kevés elég belőle, az illata kellemes és jól habzik és tisztít. Nem szokott tőle jobban zsírosodni a hajam.
GlissKur olajos hajápoló: hetente egy-kétszer szoktam használni. Két féle módon: van amikor lefekvés előtt befújtam vele és másnap megmostam a hajam, vagy hajszárítás után, de így sem éreztem tőle zsírosnak a hajam - viszont különösebb változást nem vettem észre.
Nivea Clean&Clear arctisztítót régen nagyon szerettem, de mostanában azt vettem észre, hogy nagyon szárít, a benne lévő alkohol se tesz túl jót a bőrnek. Így áttértem a micellás vízre, ami sokkal jobban bevált!

Taft hajlakk: még mindig nem mertem más márkát kipróbálni. :D  Ez bevált, már évek óta használom. Ha tudtok valami, hasonló tartós hajlakkot ajánlani csak bátran. : )
B.u. spray: a Glamour-napokon osztogatták az Árkádban. Az illata jó, de epilálás után nem ajánlom.
Fa dezodorból se veszek többet, szárítja a bőrt és nem tapasztaltam különösebb hatást.
Garnier spray: szeretem a márka termékeit, máskor is vásároltam már ilyen dezodort. Nekem bevált, bár a szaga egy idő után kicsit érdekes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések