2015. december 22., kedd

Hélia-D terméktesztek


Hélia-D termékekkel már nagyon régóta szemezgettem a boltban. Aztán a Dm dobozban találtam egy hajvégápolót, amit nagyon megszerettem. A flakonon az van írva, hogy nem kell kiöblíteni, hát én inkább este lefekvés előtt felviszem a hajamra és reggel hajat mosok. Nekem így bevált, könnyen kiöblíthető az illatát pedig nagyon szeretem. A hajamon érződik a különbség is. Lehet még fogok ilyet vásárolni, bár nem hinném, hogy hamar el fog fogyni. : )

A többi termékben viszont csalódtam, az arctisztító tej nekem semmire se jó. Sminket nem viszi le, kiszárad tőle a bőröm, nagyon folyós és az illatát sem szeretem.
CC krém: csak három árnyalat van belőle: világos, normál és sötét. Így a normált választottam, ami elég sötét és  sárgás árnyalatot ad az arcomnak.
Az üzletben sajnos nincs teszter, így nem lehet kipróbálni őket. Azt hittem már kukába is dobhatom, de megvettem az Alverde világosító krémjét (amiről természetesen később még lesz bejegyzés), így valamennyire használható, de nem tartozik a kedvenceim közé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések