2015. december 20., vasárnap

Essence alapozó teszt


Szeptember végén vásároltam ezeket a termékeke. Az árnyalat stimmel, keveset szoktam belőle felvinni az arcomra, jól fed és nincs az az agyonalapozott hatás utána. Szeretem az Essence termékeket, ezek sem okoztak csalódást. Mivel könnyen zsírosodik a bőröm, egyértelmű a matt fajtát választottam. A csomagolás is tetszik. főleg a púdernél praktikus megoldás.
Így egyben a kettő, plusz egy kis korrektorral tökéletes. : )

DE! ha a Glamour-napokon vásárolt Maybelline alapozómhoz hasonlítom, már más a helyzet. :D Azt vettem észre, hogy Essence alapozót nehezebb eloszlatni a bőrön, és nem fed olyan jól, mint a másik. Persze nem egy árkategória. Szóval az a véleményem, hogy ár értékben megfelelő.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések