2015. november 6., péntek

Szempillaspirál tesztek


Jelenleg ez a két szempillaspirálom van, most meg szeretném osztani veletek a tapasztalataimat róluk.  : ) Régebben sokat használtam a spirálokat, mostanában kicsit ritkábban.


Manhattan Supersize Volume Delight szempillaspirál: pár hónapja vásároltam és nem vagyok vele megelégedve. Gondoltam jó ha van egy kéznél, így nem a legolcsóbbat választom, úgysem fogy el olyan hamar - rossz választás volt, nagyon megbántam. (Az ára 2000 forint körül van.)
Először a külseje: a csipkés minta, lila alapon, eddig tetszett is. Fogására nem rossz, ha leteszem nem dől fel. Az állaga krémes és nekem eddig még nem sűrűsödött be - ennyi a jó tulajdonsága.
A kefe duci, és a képen látszik elég sok festék rajtamarad, hiába próbálom leszedni róla.
A végeredmény általában elég szörnyű, csomózza a szempillákat. Nem akartam még kidobni, de hamarosan ez lesz a sorsa.


Rimmel Scandaleyes Rockin Curves szempillaspirál: Rimmel szépségcsomagban található, amit 75 pontért lehetett kiváltani a Dmben. 
Ez a spirál az elsőnek az ellentéte, nagyon szeretem, szépen lehet vele dolgozni. 
A piros mintával nagyon jól néz ki a külseje. Egy negatívumot tudok róla mondani, hogy nem lehet állítva letenni, felborul. 
A keféje nagyon érdekes, először nem gondoltam volna, hogy ennyire könnyű vele bánni. Az állaga krémes, nem csomósodik, sokáig kitart. Jól lehet vele a belső szemzugnál is dolgozni. 
Az ára 2000 forint körül van, ha most kellene választanom szempillaspirált, ilyet vásárolnék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések