2015. november 19., csütörtök

Maybelline Affinimat alapozó tesztek


Glamour-napokon vásároltam ezeket az alapozókat és azóta is használok őket. Maybelline márkát idáig nem próbáltam, de nagyon megszerettem. Legjobban a krémes korrektor nyerte el a tetszésem.
Hamar zsírosodik a bőröm, ezért nem is volt kérdés, hogy a kifejezetten zsíros bőr számára ajánlott termékeket fogom választani. Az ára 2000 forint felett van darabonként, de kuponnal fél áron lehetett megvásárolni őket. Így egyben a 3 terméket szoktam használni, nekem egyenlőre ezek a kedvenceim.


Az első két képen a krémes alapozó szerepel: 17 Rose Beige árnyalat. Egész sok árnyalat közül lehet válogatni, nem túl világos vagy túl sötét, szerencsére sikerült pont jót választanom, nem mindig szokott így sikerülni.
A csomagolás nagyon tetszik, a fekete mintával. Illata kicsit érdekes, de nem kellemetlen, hamar hozzá lehet szokni. Zsíros bőrre szerintem kiváló, nem csillog az arcom egész nap. Könnyű vele dolgozni, viszonylag keveset szoktam felkenni, így nincs az a "vakolat" hatás, de azért vigyázni kell vele, bár szerintem az összes többi alapozóval is. : ) 


A púdert vékony rétegben szoktam felvinni, jól fed és mattit. Szerintem sokáig ki fog tartani, amit persze nem bánok. :)  Egyetlen gondom vele, a csavaros tégely, nem túl praktikus.


Végül a korrektor, ami a kedvencem. A szem alatti karikákat remekül eltünteti, könnyen lehet vele dolgozni és ez is egész nap kitart, illata hasonló az alapozóhoz. Az ecset része jó, pontozni szoktam vele, majd ujjal eloszlatom. Glamour-napok óta használom, így már nincs benne olyan sok. Biztos, hogy újra meg fogom vásárolni. : ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések