2015. november 14., szombat

Joy-napos szerzemények


Most egy kicsit visszafogtam magam a vásárlásban. Glamour-napokon sikerült mindent megvennem, amire mostanában szükségem volt.
Így csak pár dolgot vásároltam, amit már előre kinéztem magamnak. 

Astor szemhéjtus ecsettel: ezt a fajta megoldást jobban szeretem. A igazából nem ezt a márkát szerettem volna, de utólag láttam, hogy a kuponok többsége csak egy darab termékre jó. Amit szerettem volna már elfogyott, külön ecsetet meg nem találtam. 50%-os kedvezménnyel viszont megérte. 2400 forint helyett 1200 forintba került. Már kipróbáltam és nekem eddig tetszik, később biztos olvashattok róla még tesztet. :)

Alverde árnyalatszabályozó: krémmánián láttam pár napja, hogy ennél a márkánál is kapható, nem csak a Body Shop verzió létezik. Így 50%-kal gondoltam megéri 1500 forint helyett 750. Erről is biztos lesz teszt.

Ezenkívül már csak az Update boltba néztünk be. Mi nagyon szeretjük ezeket a termékeket, így nem hagyhattuk ki, 17%-os kedvezmény minden termékre vonatkozóan. Jobban örültem volna kicsit nagyobb akciónak, de ezeket amúgy is megvettük volna, így jól jött ki.

A többi terméket a képen a Joy-szerencsekerékkel pörgettem ki, aminek nagyon örültem, mert nem igazán szoktam nyerni. :D 

Nektek miket sikerült begyűjteni?! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések