2015. november 10., kedd

Essence szemöldökformázó teszt



Szeretem az Essence termékeket, mert ár érték arányban számomra megfelelők és még nem okoztak csalódást.
Ez a szemöldökformázó készlet 2200 forintba kerül, amit kicsit sokalltam érte, de mindenképpen meg akartam szerezni. :D Végülis egész jó vétel volt, ahhoz képest, hogy már egy jó ideje használom és még nem volt rá panasz.
Én is azok közé tartozom, akik jól beleszedtek a szemöldökükbe és persze azóta már nem nőtt vissza olyan szépen. Még jó, hogy vannak ilyen kis praktikák széppé varázsolni a szemöldököt. : ) A szemceruzát nem szeretem annyira,nemrég vettem egy szemöldökzselét - azzal talán még jobban is bánok, mint ezzel a készlettel. Az elején sokat lehet vele pepecselni, de hamar beletanul az ember. A csipesz ami a szetthez jár sokat nem ér, de azért nem dobtam ki. Az ecset viszont meglepően jó, szépen lehet vele dolgozni - leginkább a fekete szálas részét használom.
Lehet elég lett volna egy kisebb palettát venni, de azért jó ha van otthon egy ilyen, ha nem is legfőképp a hétköznapokra, de alkalmakkor jó lehet.

A készlet 3 árnyalatot tartalmaz, én a világos és a közép barnát próbálom összekombinálni. A sötét már túl erős lenne. Ezenkívül van benne egy highlighter, ami  a kezemen a világosbarna mellett foglal helyet, de nem igazán látszik.Ezt a világos színt eddig nem igazán tudtam használni, de a többivel meg vagyok elégedve. Egész nap szépen a helyén marad és nem kenődik el.
A palettát még lehet használni szemhéjpúdernek is, ha valakinek nem válna be a szemöldökére ne dobja ki rögtön. : )



További Essence szemöldökformázó termékek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések