2015. november 28., szombat

Alverde fiatalító szérum teszt

Glamour-napokon vásároltam ezt az Alverde terméket. Jókat olvastam róla és szérumot még nem használtam, ezért gondoltam kipróbálom. A pumpás kiszerelés nagyon tetszett, a külseje is jól néz ki.

Azóta használom, de különösebb változást nem vettem még észre. Napközben szoktam felkenni, főleg a szemem alá, mellette használok még nappali és éjszakai krémeket is. Az illata nagyon kellemes, az állaga jó - hamar felszívódik, viszont hagy maga után egy ragacsos réteget - ami pár perc után felszívódik. Azt vettem még észre, hogy ha egész arcra felkenem, kicsit húzódik a bőr, talán kicsit szárít, úgyhogy nem ajánlom száraz bőrre. Próbáltam sminkalapnak is, de nem igazán vált be úgysem. 

Szóval nem rossz, de többet nem venném meg. A kuponnal olcsóbb volt, eredeti ára 1400 forint.
Alkoholt tartalmaz, ezt sajnos csak itthon vettem észre, nem szeretek az arcomon alkoholos terméket használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések