2015. október 31., szombat

RdeL Young szemhéjpaletta


Most ez az egy szemhéjpalettám van jelenleg. Nem rég írtam, hogy pár hónapja kezdtem el jobban belemélyedni a sminkelési témába. Régebben is volt pár szemhéjpalettám, de elfogyott, vagy kidobtam, mert hát örökké nem lehet eltartani őket sem. : )
1000 forintért vásároltam a Rossmannban, úgy gondoltam ebben kellő szín van, amiket ősszel tudok hasznosítani. A másik rózsaszín palettáját is meg akartam venni, de sajnos elkapkodták. Azóta még nem néztem, de lehet be is szerzem hamarosan. : ) A márkát nem ismertem: RdeL Young, de egyáltalán nem bántam meg, jó vétel volt.


A kezemre próbáltam kikenni a színeket, hogy lássátok, hogy festenek. A palettában van pár csillogó szín is. Egyedül a feketét nem próbáltam még.
A csomagolása tetszik, egyszerű. A palettához járt egy kétfejű ecset, amelyet egész jól lehet használni, bár az egyik végéről már leesett a pamacs. Tapogató mozdulatokkal szoktam felvinni a szemhéjpúdereket. Sokáig megmarad,kicsit talán porol, a színeket viszont remekül lehet kombinálni.


Neszeszer útravalóul bejegyzésben már láthattátok a palettát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések