2015. október 5., hétfő

Rimmel szépségcsomag


Még sosem váltottam ki  a Dm kártyámmal a vevő ajándékot. Régen pedig pont ezért csináltattam a kártyámat, mert hallottam, hogy vannak ilyen lehetőségek. Aztán valahogy megfeledkeztem róla. :) Most pedig megváltam 75 ponttól cserébe egy Rimmel szépségcsomagért. Így is csak gyűltek a pontok, most végre időben érkeztem és nem a jól megszokott "elfogyott" felirattal találkoztam.

Nem próbáltam eddig Rimmel termékeket, de már szemezgettem velük egy ideje. A kuponnapokon pedig befektetek egy pár termékükre. : ) A szempillaspirál nagyon tetszik, és a külső piros-mintás kinézet szép :) A neszesszerről nem is beszélve. Szeretem a piros színt, és a mérete is pont megfelelő. Jó helye lesz a táskámban. ;) Én az 5 féle csomag közül, azt választottam amelyhez a barackos lakk járt. Nagyon szép színe van. : )

Ezentúl biztos jobban figyelni fogom a vevői ajándékokat : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések