2015. október 26., hétfő

Neszeszer útravalóul


Sokszor utazunk el a párommal, ilyenkor mindig nehéz eldönteni mit hagyjak otthon és mit vigyek magammal. Régebben ennyi "kacat" nem szerepelt a kis táskámban, pár hónapja kezdtem el komolyabban foglalkozni a sminkeléssel -már egész jól belejöttem, de van még mit tanulnom.:)

Először kiválasztom a szép kis neszeszeremet. A legnagyobb, legpraktikusabb számomra a Szegedi Kata féle neszeszer. Kellőképpen nagy és gyorsan bele lehet dobálni minden terméket, amire szükségem van.
Pár ecset és alapozó - gondolom ez másnál is elengedhetetlen, főleg az alapozók.
Nemrég vásároltam Ebelin 4 az 1-ben ecsetkészletet, én eddig meg vagyok vele elégedve és nagyon örültem, mert az ecsetek egy kis tartóban voltak beletéve, ami a hullámcsatok, hajcsatok tárolója lett (képen is rajt van). Praktikus kicsi és zárható is, ilyen kis dolgoknak ennyire tudok örülni... :D
Korrektor és szemhéjpúderalap, valamint egy egész paletta, amiben főleg alap színek vannak: a barna több árnyalata, csontszín  és szürke színek. Ősszel pont jó. : )
Egy szempillaspirál, ami a Rimmel szépségcsomagban található, én nagyon megszeretem. : )
Arctisztítókendő, kis tükör és szemöldökcsipesz. Balea termékeket nem szoktam mostanában használni, de ez az arctisztítókendők közül a kedvencem.
Fésű és pár hajbavaló, hajgumik, hajcsatok és hullámcsatok. A képen nem látszik, de a kis tartóban van pár mini hajgumi is, szerintem nagyon jó frizurákat lehet velük is készíteni.
Ajakápolók, amelyekről nem rég írtam is a blogon, és a végére hagytam a kedvencemet, ami elengedhetetlen: a szemöldökformázó gélt.
Természetesen ezeken kívül van még hidratálókrém, arclemosó és pár apróság. Most konkrétan azokat szerettem volna bemutatni, amik beleférnek a neszeszerbe.



A képen látható termékekről még lesz bejegyzés a blogon! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések