2015. október 23., péntek

Kedvenc ajakápolóim



 Ma a kedvenc ajakápolóimat hoztam el nektek. Ahogy láthatjátok, tényleg csak az 5 legjobb szerepel a képen.


 

Rimmel Oh My Gloss!
Ez a kettő a legfrissebb szerzemény, amit a nemrég megrendezett Glamour-napokon szereztem be - 110-es és 130-as árnyalatra esett a választásom - 50%-kal kedvezőbb áron jutottam hozzá.

"Akár 6 órán át tartó színt, fényt, kényelmet és hidratálást ígér az ajkaknak. Ez az első olyan Rimmel szájfény, amely argánolajat is tartalmaz. Az E-vitaminnal dúsított formula a Rimmel‘ Gloss Lock’ technologiáját alkalmazza, ami dúsító, hosszan tartó, 3D ragyogást biztosít. Nem ragad, könnyű és kényelmes. 13 árnyalatban kapható."


A választás igen nehéz volt, legszívesebben mindegyik árnyalatot elhoztam volna, főleg most, hogy már tudom mennyire jók. Az illatát nagyon szeretem, nem ragad, sokáig megmarad ( azért a 6 óra túlzás) és apró csillámok vannak benne, amelyek nem olyan feltűnőek. Imádom! Egyáltalán nem bántam meg, 1390 forintba kerül egy darab teljes áron. Később még biztos kipróbálom több árnyalatot is. 

A rúzsok terén elég válogatós vagyok, csak ritkán használom őket, a szájfényeket jobban szeretem.
Ez a rúzs viszont nagyon megtetszett: Maybelline Color Sensational: Stellar pink 150-es árnyalat. Nem kenődik, ragad és szárít, a képen viszont kicsit világosabbnak látszik, mint a valóságban. Nagyon szeretem, sokáig megmarad az ajkakon. Az ára 2600 forint.

"Extrém hidratáló ajakrúzs természetes kollagénnel. Színtiszta pigmentek az erőteljes színekért. Krémesen lágy érzés a tápláló méznektárnak köszönhetően." 





Essence ajakbalzsam: nagyon pici, 10 ml kiszerelésben kapható, jó sokat használtam és még mindig van benne. Ezelőtt ilyen fajtát még nem használtam, de nagyon megszerettem, biztos beszerzek még pár darabot. 350 forint darabja, ár-érték arányban nekem megfelelő. Szeretem a gyümölcsös illatokat, főleg a  cseresznye, eper, dinnye, alma. : ) Nem szárad ki a szám tőle és még az ajkat is színezi kicsit. 


És a végére maradt a Labello. Közeleg a tél, így nálam elengedhetetlen - mindig van itthon, legalább egy darab. Télen ki szokott száradni a szám, és volt időszak amikor csak ezt használtam és remekül bevált.  Próbáltam más hasonló termékeket is de, nálam csak ez jöhet számításba. Ami különös, hogy mostanában sok rossz véleményt olvastam a termékről. Én már próbáltam a dinnyéset, epreset, almásat, rózsásat és mind egytől egyig imádtam, az illatuk nagyon jó és nem lesz ragacsos a szám, ráadásul sokáig megmarad a színe, illata. Most a cseresznyést választottam újból, ennek a legerőteljesebb a színe, és az illata. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések