2015. október 10., szombat

Glamour szerzeményeim


Végül egész jól sikerült bevásárolnom. Az üzletek mindegyik nap tele voltak - így kicsit nehéz a vásárlás, de erre fel voltam készülve. Próbáltam valahogy felosztani ezt a kemény 3 napot. :D Az elsőn a fürdőszobai termékek közül válogattam - ilyenkor érdemes ezekből előre betárazni, hiszen később is ugyanúgy szükséged lesz ezekre, de sokkal drágábban fogsz csak hozzájutni. Még jó, hogy így döntöttem, mert az öblítőből ez volt az utolsó darab, mosószerért pedig 3 boltot is végigjártam.


Hajlakkból már évek óta ezt a márkát használom, keveset is elég a hajamra fújni. Az egyetlen hátránya, hogy hamar "beszárad", jobbat viszont nem találtam még.
Sampon mindig kell, így kettőt is hazahoztam. Az Elseve termékeket ismerem, eddig nem volt vele gondom. Az illata kellemes és ebből a fajtából van itthon hajpakolásom is.
Az Ultime samponnal már régóta szemezgettem.Olvastam véleményeket  a termékről és elég jókat írtak, így én is ki akartam próbálni - kuponnal pedig kedvezőbb volt az ára.
A fogkrémeket nem kell részletezni, a fogkefék közül az egyik a páromé, a másik az enyém. Ilyet még nem próbáltunk és már ideje is volt frissíteni. : )
A Rexona termékekkel sosem voltam kibékülve, viszont még a kuponnapok előtt elém került egy cikk erről a dezodorról, ami felkeltette érdeklődésem. Remélem ahogy a cikkben, nekem is beválik.



Második nap a szépségápolási termékeket próbáltam beszerezni, kisebb-nagyobb sikerekkel. :D
A micellás vizet mindenképpen ki akartam próbálni. Az Alverde Zell Aktiv szérumról sok jót olvastam. Alapozóból ezt a márkát még nem próbáltam, de szeretek új fajta termékeket kipróbálni. : ) Szemöldökformázók közül ez az első termékem. A szájfények pedig nagyon megtetszettek.



Utolsó nap pedig pár kiegészítőt sikerült még beszereznem. Karkötő, két fülbevaló, egy kisebb táska és a pár héttel ezelőtt már kinézett sál. *.*
A termékekről később még biztos olvashattok. : )

Összességében elégedett vagyok. : ) Ti miket találtatok?!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések