2015. október 16., péntek

Elfogytak



Rég írtam "elfogytak" bejegyzést, én általában ahogy kiürül valami ki is dobom, de most megpróbáltam összegyűjteni. : )
Oriflame Pure Nature arclemosó: régebben már írtam bejegyzést arról, hogy ez a kedvenc arclemosóm és csak ezt a márkát használom. Ebből a levendulás arclemosóból ez a 2.flakon. A tapasztalataim a termékkel kapcsolatban: jól habzik, kis mennyiség is elég belőle, nem szárítja a bőrt és a sminket is remekül eltávolítja. Kedvencem a gránátalmás volt, amikor ezt rendeltem nem volt a katalógusban. Most új csomagolásban árulják és ez a két fajta már jó ideje nem szerepel az újságban. Így málnás-mentásat rendeltem, ami még szuperebb mint ez volt. : )
Alverde testápoló: a júliusi Dm kedvence csomagból származik, most fogyott el. Már írtam a doboz tartalmáról bejegyzést - jó az illata, viszont nehezen ivódik be. Ezt a terméket többet nem venném meg.
Adidas tusfürdőről pár hete írtam bejegyzést. Az egyik kedvencem, elég hamar el is fogyott. :)
Gliss Kur sampon: samponból szeretek újat kipróbálni. Ez az egyetlen termék, amiből egymás után elhasználtam két flakonnal. Nyáron, szintén a Dm dobozban találtam rá az első flakonra. Az illata jó, nem szárítja és zsírosítja a hajat. Ez a fajta sampon kifejezetten töredezett és vékonyszálú hajra való, az én hajamra mindkettő igaz. Ebben viszont, annyira nem vettem észre nagy változásokat.
Adidas dezodor: szeretem a márkának az izzadsággátlóit, egész jól beválnak. Nem szárítja a bőrt.
Bionsen deo: egyik kedvenc dezodorom, először szintén a Dm dobozban találkoztam vele, eddig nem ismertem a márkát. Rögtön megszerettem, miután kifogyott muszáj volt még egyet vennem belőle! :D  Az illata kellemes, nem túl erős, és ami nálam mindig plusz pont, hogy epilálás után sem csípi ki a bőröm. Sok dezodorral ez a problémám.
Végül az utolsó, egyben a legkedvesebb termék az Yves Rocher Nutri-repair mask regeneráló hajpakolás. Száraz és töredezett hajra ajánlják. Nagyon jól bevált. Régebben több Yves Rocher terméket is rendeltem, mostanában kicsit félretettem őket. Az illatát nagyon szeretem, tetszik a doboza, könnyen ki lehet belőle szedni a maradékot is. Én egy héten egyszer szoktam pakolást tenni a hajamra, 10 percig legalább, ha nagyon ráérek törölközőszáraz hajra kenem és félórát rajta hagyom a hajamon. Szép fényes lesz tőle a hajam, a hajvégeket pedig nem nehezíti el és nem zsírosítja.

Korábbi bejegyzések a termékekről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések