2015. szeptember 26., szombat

Thermo géllakkok



Mikor megtudtam, hogy van ilyen hideg-meleg géllakk, nem rajongtam az ötletért. Nem tudtam elképzelni, hogy nézhet ki. Aztán pár hónapja kaptam egy ismerősömtől egy 6-os szettet. Egyszerűen imádom, azóta ezek a kedvenc géllakkjaim. *.* Internetről rendelte, a márkája Perfect Summer. Nálunk én nem láttam még ilyen lakkot, ahogy utána néztem az ára sem vészes.
Itt van jó pár ilyen márkájú thermo géllakk. Vannak még szép színek *.*


A minőségével meg vagyok elégedve, nem túl híg, nem folyik, illata sem kellemetlen. Talán az egyszínű lakkokra kell jobban odafigyelni. Van, hogy még egy vékony réteget rá kellett kennem, hogy szépen fedjen. Tartósságával se volt problémám, nem kopott, tört le, szépen lenőtt.
Ugyanúgy kell felvinni ezeket a géllakkokat is mint a többit (előkészítés, alaplakk, 2×szín, fedő).
Az jelentett még nekem problémát, hogy ha a kezem meleg és olyan lakkot kenek fel ami színtelenre változik akkor nem mindig látom jól az eredményt, de ez inkább ilyen kis becsapós dolog a szín részéről. :D


A kapott szettbe van flitteres és sima lakk is. Ha kinyitom őket mindig a "hideg" színekkel találkozok először. Azért a kép nem ugyanúgy adja át a színeket, mint élőben. Az első négy a flitteres, lila, bordó, szürke és rózsaszín. A végén a két sima, rózsaszín és barackszínnek mondanám.


Ezen a képen pedig a "meleg" színeik vannak. Az első kettőn nincs olyan nagy változás, halványabbak lesznek kicsit. Viszont a szürke-fehér, a rózsaszín- színtelen, sötét rózsaszín -rózsaszín, barack-halvány rózsaszín. Látszik a képen, hogy kezd visszaváltozni "hidegre", az ablak nyitva volt és elég rossz idő van. A képeken már 1 hetes lenövés látható, még most is jól bírják. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések