2015. szeptember 30., szerda

Szeptemberi Dm kedvence csomag*


Most már harmadszor is sikerült bekerülnöm az 1000 szerencsés közé. Úgy örültem neki. :) Aki még nem ismerné: Dmbox.
Hát nem ez a kedvenc dobozom az eddigiek közül. Kicsit kevésnek találom ezt a 6 darab terméket.

Kezdjük a dobozzal: 

Nekem ez tetszik eddig a legjobban, jó talán kivéve a télit, de azt sajnos nem sikerült megszereznem.
Fehér alapon zöld és lila árnyalatokkal virágok, madarak és levelek. Kicsit olyan tavaszias hangulatú. Nagyon aranyos. Talán a fehér alap helyett lehetne valami színes, ami kevésbé koszolódik. A dobozban doboz pedig lila, ami nem éppen a kedvenc színem, de azért megteszi. ;)


A termékek:
-Balea ajakápoló olaj roll-on kókusz illattal 799,-
-Helia-D Regenero hajvégápoló szérum: 1 999,-
-Alverde multi korrektor púder. 1 999,-
-Zendium Complete Protection fogkrém: 1 199,-
-Balea "Red Love" tusfürdő kókusz és barack illattal: 499,-
-Neutrogena Norvég formula Visibly Renew kézkrém:1 299,-
Az ára összesen 7794 Ft.


Összességében ez a csomag annyira nem nyerte el a tetszésem.
Ami legjobban tetszik az a tusfürdő, kellemes barackos illata van és jól néz ki a piros színe. :D  Aztán a fogkrém oké, mindenki használja, bár ezt a márkát nem ismerem. A Helia-D termékeket már úgyis ki akartam próbálni, így elkezdhetem egy hajvégápolóval. Kézkrém mindig jól jön. Az alverde korrektor púderről pedig hallottam már jókat, rosszakat is. Legalább most magam is megtapasztalhatom. : )
Ami legkevésbé tetszik az a Balea ajakápoló, kicsi és sűrű. Az illata pedig kellemetlen, nem igazán vagyok oda a kókuszos dolgokért.

Régi csomagjaim:
Júliusi Dm kedvence doboz
- Októberi Dm kedvence doboz

Következő csomag december körül várható.
Később írok a termékekről, ha már sikerült kipróbálnom őket. : ) Nektek tetszik a mostani doboz?! : )

2 megjegyzés:

  1. Az elején sajnáltam, hogy engem nem sorsoltak ki, de most, hogy látom mit rejt a doboz, már nem. Konkrétan ezekből semmit nem vennék meg. Tele van sajátmárkás termékekkel, most nem igazán tett ki magáért a DM. Örülök, hogy nem adtam ki érte 3000Ft-ot.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a mostani csomaggal nem erőltették meg magukat. Pedig az utolsó 3-4 doboz nekem nagyon tetszett. Csak sajnos nem sikerült megszereznem mindet, ezért is örültem neki, hogy kisorsoltak. Bár amikor láttam mik vannak benne, már én is jobban örültem volna, ha nem nyerek. :/

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések