2015. szeptember 3., csütörtök

Szeptember : )


Én ilyenkor mindig a lomtalanítással kezdek. Visszajövünk a párommal a megszokott helyünkre, mert az egész nyarat általában a Balatonnál töltjük. Így visszatérve mindig jön a szokásos nagy pakolás és szortírozás. Aztán a nagybevásárlás, otthonra, az iskolára.

Annyi "kacat" gyűlt össze a piperepolcomon, hogy az elmúlt hónapokban csak bedobáltam őket. Fésűk, parfümök, sprayk, csatok, nyakláncok, fülbevalók, alapozók,  tükör, szemöldökcsipesz, olló, stb... Rengeteget nezégettem interneten, hogyan lehetne szépen elrendezni a polcomat. Addig-addig kutottam otthon különféle neszeszeres megoldások után, hogy ezt tudtam belőle összehozni. .: )









 Biztos lehetett volna még kreatívabban is, de én így oldottam meg. : ) A két barna kosár a pennyből való, 900 Ft darabja.

4 megjegyzés:

  1. Az a minikád nagyon aranyos :D Én valahogy sosem voltam a rendszerezés mestere sajnos...

    VálaszTörlés
  2. Köszi : ) én imádok rendszerezni, mindennek megvan a maga helye : )

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nemrég találtam rá a blogodra, de szerintem szuper :) És ez a rendszerezős bejegyzésed engem is rávett, hogy ma rendet rakjak otthon a pipere cuccaim között! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Rita! Nagyon kedves vagy, jó ilyet hallani. Remélem máskor is benézel. : )
    Neked hogy sikerült a rendrakás? Én néha-néha azért újítok :D

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések