2015. szeptember 17., csütörtök

New Girl

Mindenkinek csak ajánlani tudom, bár biztos sokan ismeritek. Csak én vagyok lemaradva. : )


Tegnap kezdtem el nézni a New Girl című sorozatot. Már több, mint fél éve felírtam a listámra, de mindig csak halogattam. Valahogy nem győzőtt meg a cím és a szereplők sem igazán fogtak meg.
Ezenkívül vártam, hogy szinkroniálják a sorozatot, így is rengeteg feliratos sorozatot nézek.
Örülök, hogy belekezdtem, már 5 részen túl vagyok. Az első pár percben beleszerettem. :D Igazán fárasztó egy sorozat. A főszerepben : Zooey Deschanel, aki igazán jól játsza a szerepét, pedig nem tartozik a kedvenceim közé a színésznő.
A fiúkat már most megkedveltem. : )
...és pont a napokban olvastam, hogy az 5.évadtól Megan Fox is csatlakozik állandó szereplőkhöz a sorozatban.


Itt van pár kedvcsináló hozzá, ha még nem ismernétek. : )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések