2015. szeptember 22., kedd

Greenfield tea

Frissítés: Interspar, Spar üzletekben lehet beszerezni!
A napokban nagybevásárlást tartottunk és megakadtam a szemem ezen a hatalmas teacsomagon. *.*
Máskor is próbáltam már a Greenfield teákat, így nem is volt kérdés, hogy muszáj lesz megvennem!! :D  Lassan jönnek a hidegebb idők, így főleg sokat fogunk teázgatni.  
Nálunk mostanában már egyfajta szokássá vált a napi legalább egy teázgatás. Amikor a reggeli, ebéd vagy vacsora után csak úgy leülünk és egy negyed-fél óráig a meleg ital mellett bőven jut időnk a beszélgetésre. : )

Greenfield teát Oroszországban készítik és nálunk is számos helyen megtalálható. A csomagban főleg fekete és zöld teák vannak. Prémium minőségi teáknak nevezik, amelyeknek az ára dobozonként 600 forinttól kezdődik. A csomag, 30 féle teakülönlegességet tartalmaz, összesen 120 darabból áll. Az ára: 2500 Ft. Szerintem nem olyan vészes ár ennyi féle filterért. 

Már párat sikerült közülük megkostolni és eddig meg vagyok elégedve velük. : )
A kedvenceim: Festival Grape, Vanilla wave, Spring Melody, Lotus Breeze. 
A Chocolate Toffee ízesítést még nem mertem kipróbálni, pedig már jó ideje szemezgetek vele. Csoki, tea?!  ;)



Tea fajták: 
Zöld tea nem erjesztéssel készül, gőzölés és melegítés útján bontják le a tealeveleket. Ezenkívül kevesebb koffeint tartalmaz. Felgyorsítja az anyagcserét, ezáltal a fogyásban is segít.

Fekete teában több a koffein, és csersavat is tartalmaz. Serkenti a vérkeringést, a csersav miatt pedig nyugtató hatása van. Viszont a csersav miatt figyeljünk rá, hogy ne éhgyommorra igyuk. 

Fehér tea alapja a teabimbó. Magas az antioxidáns tartalma, ezért gátolja a sejtek öregedését. Jóvétkony hatással van a szív és érrendszeri betegségekre. Ami még előny, hogy alacsony a csersav tartalma. 

Herbal tea, más néven gyümölcstea. Gyümölcsdarabok, növényi levelek és virágszirmokból előállított tea. Koffeint nem tartalmaznak , ezért gyógyhatásúak. 

Én leginkább a zöld teát kedvelem, a fekete teát csak ritkán iszom. A fehér tea abszolút nem nyerte el a tetszésem. Viszont a herbal teát nagyon megkedveltem, legalábbis amit eddig próbáltam nagyon ízlett. : )

1 megjegyzés:

  1. Kedves Kira!
    Tudsz segíteni, ezeket a teákat melyik üzletben vásároltad?
    Előre is köszönöm, Szandra

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések