2015. szeptember 21., hétfő

Géllakk vagy körömlakk?!


Szerintem már írtam korábban is arról, hogy imádom a géllakkokat. Régebben körömlakkból volt egy egész doboznyi, hát most hasonlóképp tartok a géllakkokból is itthon. :D Persze nem én vettem mindet, ajándékba is sokat kaptam. Megfogadtam, hogy amíg nem fogy el pár darab nem szabad újat vennem!! :D  Már régóta rajongok a körmös dolgokért, ezért pár éve letettem egy körmös vizsgát is. Amit elsősorban a saját kedvemért csináltam. Így van pár tapasztalatom amit szívesen megosztok veletek. :)

körömlakkokkal az a baj, hogy nem olyan tartósak. Próbáltam én már sok márkás körömlakkot és névtelent is. Egyik sem volt az igazi, főleg úgy, hogy főzök, mosok, takarítok, stb.. A mindennapi dolgok. Talán a Moyra az egyik kedvenc körömlakkmárkám. Persze ezt is több rétegben kell felkenni, de a színei fantasztikusak. : )

 Régebben a műköröm volt  a kedvencem, de időigényesebb és "mű" hatása van számomra. Géllakkal saját magamnak kb 1- 2 óra alatt végzek, persze attól függ milyen mintát formát stb próbálok kiokoskodni. Mostanában jobban szeretem az egyszínű körmöket, plusz egy kis kő, csillám, stb.. 

Vannak névtelen és márkás géllakjaim, persze van köztük különbség. De, ha csak otthon használod magadnak bőven elég, ha először nem a legfelsőbb kategóriás lakkokkal kezdesz. :) 
Persze azt nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy ha otthoni körmözést választjátok, azzal tönkre is tehetitek a körmeiteket. Ez is egy szakma, és vannak hozzáértő emberek akik sok idő és gyakorlás árán tanulták meg. Ha mégis otthon próbálkoztok rendesen olvassatok utána a dolgoknak. :) ( Mindenkinek a saját döntése)

Szerintem, amit mindenképp szerezz be otthoni használatra:
- reszelők, 
- gombaölő, primer és társai
- acetonmentes körömlakklemosó, ami fixálásnak tökéletesen megfelel
- vattapamacsok
- kefe, amivel a port tudod eltávolítani (igazán nem nagy költség, de hasznos )
- színtelen géllakk (alap-fedő néven ismert még )
- UV lámpa  ( javaslom a 18 wattos lámpát- pár ezres különbség van a 9 wattos és eközött, de gyorsabban haladsz vele)
- és persze a színes lakkok

Ha kérdésetek van szívesen várom őket. Ezentúl szeretnék több ilyen bejegyzést is írni. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések