2015. augusztus 31., hétfő

Júliusi dm kedvence terméktesztek

Amikor a júliusi dm kedvence dobozt posztoltam többen is kértétek, hogy majd mondjak véleményet a benne található termékekről.
A deo és a sampon megvolt. 

Még ezek maradtak:


- Helia-D Micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő
A csomag alatt már írtátok, hogy nem sokat ér ez a kendő. Hát én is hasonló véleményen vagyok. Amikor megtöröltem az arcom a kendővel ragacsos érzés maradt utána, ami nyáron főleg nem túl kellemes. Az illata sem nyerte el a tetszésem. 

- Dove Gentle Exfoliating bőrtápláló krémtusfürdő
Az októberi csomagban már volt egy krémtusfürdő. Előtte még sosem használtam ilyet, de kellemesen csalódtam másodszorra. Az októberit alig tudtam lemosni magamról és nem is éreztem a hatását. A mostani viszont bevált. Nyáron úgysincs kedvem krémezni magam, így tusolással összevonva egyszerűbb.

-Alverde krémes olajos testápoló 
Az olajos testápolókkal általában nem vagyok kibékülve, rossz érzés marad utána a bőrömön. 
Ennél nem éreztem ezt az érzést, inkább azt tapasztaltam, hogy nehezen issza be a bőr. Az illata viszont nagyon kellemes. : )

-Balea kézápoló
Balea termékekkel meg vagyok elégedve. Plusz pont a kézápolónak, hogy pumpás, szerintem jó megoldás, Márr egyre többször keresem a polcokon a pumpás kiszereléseket.   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések